Er i begyndt at købe julegaver.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2016

ErDuHerIkkeSnart

Det må være rigeligt at dedikere en hel måned til en enkelt tradition ... så jeg venter med julegaverne til det bliver jul 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2016

Aristocats

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Det må være rigeligt at dedikere en hel måned til en enkelt tradition ... så jeg venter med julegaverne til det bliver jul 

Ditto! 

Anmeld Citér

19. oktober 2016

striber

Har købt nogle til vores søn. Der var 35% på lego en dag, og så fik jeg lige købt lidt. Og så havde Føtex Star Wars actionfigurer til 40 kr. Nok dem ingen andre gad have, men min søn elsker dem alle. Så fik købt 2 af dem. Så tror egentlig at han er færdig.

Vi giver ikke hinanden julegaver, og dem vi skal holde jul med, har vi aftalt, kun at købe til egne børn, da de får rigeligt med gaver. Og sidste gang var det virkeligt alt for vildt. Så i år, køber vi kun til vores egne.

Men min mor og stedfar, og svigermor/svigerfar får gaver fra børnene. Så der skal jeg lige have fundet noget. Både hjemmelavede og "rigtige" gaver. 

Anmeld Citér

19. oktober 2016

God-mor

hannetheis skriver:

Er i startet med at købe julegaver.

Overvejer at starte. Ved efterhånden hvad alle skal have. 

Begynder fast job pr 1/11 Så går lidt og tænker om jeg bare skal købe og så være tidligt færdig. Men er butikkerne villige til at bytte efter jul hvis jeg køber nu.

Jeg har købt til 5 personer nu og giver til 12 i alt Er faktisk i god til hvert eneste år. 

Anmeld Citér

19. oktober 2016

Monski

Vi køber altid i oktober/november 

december er bare fyldt op for os og julegaveindkøb gider jeg simpelhen ikke stresse over! Vores ældste har også fødselsdag i december og jeg har haft eksamener i december de sidste par år. 

Åh jeg bliver stresset bare af at tænke på december 

Anmeld Citér

19. oktober 2016

ESV

Jeg har købt to julegaver, begge til vores yngste datter som er 5 måneder til jul. Af os får hun bObles købt på lagersalg og af storesøster får jun musik instrumenter af træ købt i netto i denne uge. Det er kun fordi det har passet der er købt nogen jeg ender nok med at stresse over resten i december 

Anmeld Citér

20. oktober 2016

Mo9ca

hannetheis skriver:

Begynder fast job pr 1/11 Så går lidt og tænker om jeg bare skal købe og så være tidligt færdig. Men er butikkerne villige til at bytte efter jul hvis jeg køber nu.

Nej, ganske enkelt

Anmeld Citér

20. oktober 2016

ønskebørn74

hannetheis skriver:

Alle familiens børn er der købt til. 

Anmeld Citér

20. oktober 2016

Lunae

helle85 skriver:

Hvornår er det Black fridag??

Sidste fredag i november.

Anmeld Citér

20. oktober 2016

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Nej ikke endnu - skal lige have lavet ønskesedlerne færdigt til, at sende ud

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.