Er i begyndt at købe julegaver.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

774 visninger
21 svar
2 synes godt om
19. oktober 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

Er i startet med at købe julegaver.

Overvejer at starte. Ved efterhånden hvad alle skal have. 

Begynder fast job pr 1/11 Så går lidt og tænker om jeg bare skal købe og så være tidligt færdig. Men er butikkerne villige til at bytte efter jul hvis jeg køber nu.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2016

Mom

Profilbillede for Mom

Jeg er ikke begyndt endnu, plejer at købe en del ag ungernes på Black Friday - der er jo mange penge at spare

Dog skal jeg snart igang med at købe adventsgaver til manden

Mon ik butikkerne gerne vil bytte efter jul, hvis du gør dem opmærksom på, at det er en julegave?

Anmeld Citér

19. oktober 2016

lineog4

Nope - begyndt at lave dem, for har en ide om alle skal have noget hjemmegjort i år. Dvs. Jeg har fået strikket en håndledsvarmer med perler så der er laaaaaaang vej endnu 

Anmeld Citér

19. oktober 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg synes ikke at der plejer at være problemer med tidligtkøbte julegaver. For Søren da, de fleste butikker har allerede fundet juletingene frem. Så må de da også være med på en bytter 

jeg er ikke begyndt endnu. Vi venter på et akkord overskud  så der kan der blive købt for dem i stedet for skulle gerne komme her i næste måned. 

Anmeld Citér

19. oktober 2016

De3Guldklumper

Ja jeg er startet. Noget er købt brugt og så er det jo med at slå til når prisen er god  

dem som er købt i butik - der har jeg bare gjort opmærksom på at det var julegave og det har ikke været noget problem

Anmeld Citér

19. oktober 2016

helle85

hannetheis skriver:

Begynder fast job pr 1/11 Så går lidt og tænker om jeg bare skal købe og så være tidligt færdig. Men er butikkerne villige til at bytte efter jul hvis jeg køber nu.

Jeg er begyndt at finde ud af hvad børne skal have og har et stykke tid kigget efter tilbud på de ting, men de har endnu ikke været på tilbud men regner med at jeg køber lidt til den 1

Anmeld Citér

19. oktober 2016

helle85

Mom skriver:

Jeg er ikke begyndt endnu, plejer at købe en del ag ungernes på Black Friday - der er jo mange penge at spare

Dog skal jeg snart igang med at købe adventsgaver til manden

Mon ik butikkerne gerne vil bytte efter jul, hvis du gør dem opmærksom på, at det er en julegave?

Hvornår er det Black fridag??

Anmeld Citér

19. oktober 2016

Troldemommi

Jeg har ikke, min mand og begge mine forældre har snart fødselsdage så de gaver skal jeg lige have styr på først 

men jeg er godt igang med pakkekalendrene til ungerne 

Anmeld Citér

19. oktober 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Troldemommi skriver:

Jeg har ikke, min mand og begge mine forældre har snart fødselsdage så de gaver skal jeg lige have styr på først 

men jeg er godt igang med pakkekalendrene til ungerne 

Pakkekalender er jeg ved at være færdig med

Mangler 2 til hver af mine drenge og 3 til min datter 

Anmeld Citér

19. oktober 2016

Fremad

hannetheis skriver:

Er næsten færdig 

Men skal heller ikke give til specielt mange, 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.