Anbefaling af vaskemaskine/tørretumbler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Janey skriver:

Det lyder som den maskine, jeg også kiggede lidt på i deres avis, men kender kun Samsung fra tv og telefon, så kender ikke noget til kvaliteten i deres hvidevarer.

Nej det er også første gang jeg har erhvervet mig sådan noget fra der mærke. Men udfra sælgerne er det en ganske udmærket maskine især når vi har små børn.

indtil videre er jeg kun tilfreds! især med den viden at den vasker i længere tid på kortere programmer end andre maskiner pga det der eco bubble. Samt den er skånsom mod tøjet pga tromlen, hvilket kun er en fordel taget det antal gange tøjet bliver vasket. Og så virker den hvilket er mere end hvad vores gamle gjorde

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2016

Janey

Profilbillede for Janey
modesty skriver:

Kan man ikke bare lave en solid hylde imellem? F.eks mure noget op i beton?

Ej, nu skal jeg ikke fortælle dig hvordan I skal indrette jeres hjem, men jeg tænker bare at der burde findes en løsning. 

Det er helt fint med nogle gode idéer . Desværre kan vi heller ikke mure noget op. Vores hus er et gammelt hus, der desværre ikke er ret godt indrettet til mdoerne behov (og vi havde ikke lige tænkt at vi skulle være børnefamilie da vi købte det ).

Rummet som maskinerne skal stå i er ca. 1,5x3 m, og er også vores entré, da vi ikke har bryggers, og der ikke er plads på badeværelset. Derfor skal de stå ved endevæggen og er nødt til at kunne stables, da der er en varmtvandsbeholder på endevæggen. Varmtvandsbeholderen er også i vejen for, at der kan mures noget op.

Anmeld Citér

20. oktober 2016

Janey

Profilbillede for Janey
SofiaMik skriver:

Til vores vaskemaskine har vi købt en dims, der skrues fast på vaskemaskinen og tørretumbleren, så den ikke kan falde ned. Måske i kan tilkøbe sådan en til jeres vaskemaskine?

Har I vaskemaskinen øverst?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.