Alt for lavt hcg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2016

Tascha26

Kristinaaa skriver:

Eller en graviditet udenfor livmoderen..

Præcis .. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2016

Baby2017

Kristinaaa skriver:

Efter en lang kamp med svage positive test og frustration er det blevet bekræftet at jeg er gravid og at mit HCG niveau stiger, hvilket jo tyder på at der ikke er en abort på vej. 

Men mit HCG niveau er i forvejen alt for lavt til jeg ikke kan bekymre mig. I uge 6 blev det målt 154 og i uge 7 258. Af hvad jeg læser på nettet, er det jo langt under hvad det burde være. 

Skal jeg være bekymret og bede om en scanning eller bare vente til november hvor jeg skal til første lægesamtale? 

Jeg er ikke ekspert i hcg tal, men da jeg havde en blødning i uge 7+1 fik jeg taget mit og det lå på omkring 70000 den ene dag og omkring 90000 to dage senere.  Jeg kunne dog ikke vente på svar så fik akut tid til en tidlig scanning og så hjerteblink.  Det kostede 500kr. Og kunne være en god ide hvis du har pengene til det,  så du kan få vished. 

Anmeld Citér

20. oktober 2016

o1Mutte

er du sikker på at du er så langt henne? dit hcg svare til ca uge 4 stykker 

Anmeld Citér

20. oktober 2016

LeneKE

Kristinaaa skriver:

Efter en lang kamp med svage positive test og frustration er det blevet bekræftet at jeg er gravid og at mit HCG niveau stiger, hvilket jo tyder på at der ikke er en abort på vej. 

Men mit HCG niveau er i forvejen alt for lavt til jeg ikke kan bekymre mig. I uge 6 blev det målt 154 og i uge 7 258. Af hvad jeg læser på nettet, er det jo langt under hvad det burde være. 

Skal jeg være bekymret og bede om en scanning eller bare vente til november hvor jeg skal til første lægesamtale? 

Hej du

Jeg havde også mega lavt HCG tal og det steg slet ikke som det skulle - og var til scanning ca 6+ 3 eller 7+ et eller andet(jeg kan ikke helt huske det) og jeg blev forberedt på abort af lægen, men jeg har altså en sund og rask søn på snart 5 år  - så i mit tilfælde betød det slet ingenting HELDIGVIS, så jeg krydser fingre for at du er lige så heldig  

Anmeld Citér

21. oktober 2016

Kristinaaa

o1Mutte skriver:

er du sikker på at du er så langt henne? dit hcg svare til ca uge 4 stykker 

Ifølge hvornår jeg havde første dag i min sidste menstruation, så er jeg så langt henne. Men kan jo sagtens være min ægløsning har lagt senere end forventet.. Men finder først ud af præcis hvor langt henne jeg er til læge undersøgelse eller scanning. 

Anmeld Citér

21. oktober 2016

Kristinaaa

LeneKE skriver:

Hej du

Jeg havde også mega lavt HCG tal og det steg slet ikke som det skulle - og var til scanning ca 6+ 3 eller 7+ et eller andet(jeg kan ikke helt huske det) og jeg blev forberedt på abort af lægen, men jeg har altså en sund og rask søn på snart 5 år  - så i mit tilfælde betød det slet ingenting HELDIGVIS, så jeg krydser fingre for at du er lige så heldig  

Sikke en solstråle historie. Sp er der alligevel håb forude <3

Anmeld Citér

22. oktober 2016

Kristinaaa

LeneKE skriver:

Hej du

Jeg tror desværre ikke min historie har sådan en slutning. Jeg begyndte at bløde i forgårs (på min fødselsdag), som er blevet kraftigere med tiden. Idag bløder jeg stadig og jeg har også mange smerter. Skal til læge mandag, så der skal jeg nok have det bekræftet, men er ret sikker på det endte i en abort

Anmeld Citér

23. oktober 2016

Kristinaaa

Update: smerterne fortsatte og i nat vågnede jeg op og endte på sygehuset. Efter en scanning og en gynækologisk undersøgelse konkluderede lægen at jeg havde aborteret. Det gode er at jeg selv har gjort det og har fået det meste ud. Jeg skal derfor ikke have en udskrabning. Jeg er klar over at det er for det bedste, det sker jo fordi barnet ikke er levedygtigt. Men jeg er alligevel helt knust indeni.

Anmeld Citér

24. oktober 2016

Jems

Er ked af det på dine vegne.. 

Har krydset fingre for fuld skrue for dig  

Anmeld Citér

24. oktober 2016

Tascha26

Ked af det på dine vegne håber snart i har gevinst igen med en sund og rask bette spire.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.