Anonym skriver:
Hej alle
vi bor i rækkehus og der må ikke holdes husdyr her ... Hvilket jeg slet ikke forstår .. Folk rundt omkring os har hunde og katte men lige vores lille område må ikke .
Jeg har opdaget flere af naboerne i min afdeling der har kat men hvordan kan de gør det ?
Har tit hørt mange gør det alligevel... Kan man virlelig tillade sig det ?
Vi ønsker os inderligt en indekat men Kan jeg tillade mig ?
Tillade sig og tillade sig.. Det er et spørgsmål om man er villig til at tage en risiko. Mener man kan blive smidt ud med ret kort varsel hvis man bryder leje kontrakten og det gælder også ophold af kæledyr i boligen når man ikke må have dyr.
Så man skal jo være opmærksom på at man kan miste sit tag over hovedet med så kort varsel at man måske ikke kan nå at finde noget andet.
Her hvor vi bor må vi heldigvis have 1 indekat, vi havde 2 på et tidspunkt for at afhjælpe vores første kats adfærds problemer, men har så for nylig omplaceret vores første for at han kunne få det bedre da han bare ikke kunne falde tilpas i en lejlighed, og nu har vi så kun en og han kommer ikke til at bo med et andet dyr igen før vi flytter et sted hen hvor man må det. Levede i stress i 2 år fordi jeg var bange for at nogen opdagede det, så vil helt klart ikke anbefale at gå imod reglerne fordi du kan komme ud for at det bare stresser dig mere end nødvendigt. Især hvis du får en kat der snakker.
Med stor sandsynlighed så er det jo jeres område der har besluttet at der ikke skulle være dyr, og så er den ikke ret meget længere.. Jeg ville anbefale jer i stedet at overveje at flytte et sted hen hvor i må have dyr, for det med pludselig at skulle omplacerer dyr igen fordi man ikke overholder reglerne har jeg det svært ved at kunne være positiv omkring 
Og det er jo bare en som ser sig sur på dig og så er man meldt for at bryde kontrakten..
Anmeld
Citér