Udbleven menstruation i 5 måneder - p-pille stop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

729 visninger
18 svar
2 synes godt om
15. oktober 2016

Coco30

Hej piger,

Min kæreste og jeg er i gang med projekt baby. Jeg havde min sidste menstruation i 20. maj 2016 efter jeg havde smidt mine p-piller. Derefter har jeg ikke set skyggen af min menstruation. Dvs. 5 hele måneder. Er der andre som har oplevet dette efter p-pille stop? Jeg har tage maaange gravidtetstest og de er alle sammen negative. Det er lidt frustrerende :-( Nogle råd / anbefalinger?

Hilsner fra mig. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2016

Debatpigen.

Asil86 skriver:

Hej piger,

Min kæreste og jeg er i gang med projekt baby. Jeg havde min sidste menstruation i 20. maj 2016 efter jeg havde smidt mine p-piller. Derefter har jeg ikke set skyggen af min menstruation. Dvs. 5 hele måneder. Er der andre som har oplevet dette efter p-pille stop? Jeg har tage maaange gravidtetstest og de er alle sammen negative. Det er lidt frustrerende :-( Nogle råd / anbefalinger?

Hilsner fra mig. 

har du pco/s?

Anmeld Citér

15. oktober 2016

Tascha26

Debatpigen. skriver:

har du pco/s?

Var også min tanke jeg ville henvende mig til læge og evt blive henvist til en gynækolog.

Anmeld Citér

15. oktober 2016

Liv_86

Har ingen erfaring men ville bestemt opsøge læge så jeg kunne komme til gyn

Anmeld Citér

15. oktober 2016

Coco30

Jeg tror ikke jeg har PCO/S. Har ingen af symptomerne udover den udblevne mens. Jeg er selvfølgelig ikke blevet scannet. Men det kunne være jeg skulle det. 

Anmeld Citér

15. oktober 2016

Coco30

Min læge sagde der skulle gå min. 6 mdr. før man ville foretage undersøgelse, da den oftes vender tilbage inden.. så må håbe den snart kommer :-(

Anmeld Citér

15. oktober 2016

Coco30

Debatpigen. skriver:

har du pco/s?

Har du selv PCO?

Anmeld Citér

15. oktober 2016

morseptember17

Jeg havde ikke min mens fra januar til august, er blevet sendt videre til gyn, fået taget blodprøver som viser for højt testetoron.. jeg skal have det endelige svar den 3/11..

få taget blodprøver ved lægen eller bliv sendt videre i systemet

Anmeld Citér

15. oktober 2016

Coco30

PB-anonym skriver:

Jeg havde ikke min mens fra januar til august, er blevet sendt videre til gyn, fået taget blodprøver som viser for højt testetoron.. jeg skal have det endelige svar den 3/11..

få taget blodprøver ved lægen eller bliv sendt videre i systemet

Okay ja, det er også langt tid. Åh det er så træls :-( Mange tak for dit svar. Var det efter et p-pille stop din mens udeblev? og har du andres symptomer end dette? 

Anmeld Citér

15. oktober 2016

CK13

Det var for mig helt normalt efter p-pille stop 

Min krop var helt fucked, og er det til dels stadigvæk 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.