Modregning??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2016

Flødebollen

Xolia skriver:

SKAT har overtaget modregningen igen.

Vi ved desværre ikke endnu hvornår I får brevene og vi kan ikke se beløbet. 

Det bedste er at kontakte SKAT eller kommunen. Evt. rest-udbetaling vil komme fra SKAT.

Hilsen en kunderådgiver i Udbetaling Danmark Familieydelse

Det var faktisk dig jeg ledte efter, qua din stilling. Kan du mon i pb svare helt generelt på et opklarende spørgsmål? (Mest af alt fordi jeg er ved at få laaaange patter af ventetiden i telefonen)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2016

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Er den kommet idag eller igår??

Det tjekkede jeg ikke, men jeg har først åbnet den i dag. 

Anmeld Citér

17. oktober 2016

Xolia

Anonym skriver:

Hejsa... 

Nogle der har hørt eller ve dom der bliver foretaget modregning i børne ydelsen i oktober 2017?? Og evt om man får besked før den 20 eller hvordan??

Telefonnummer til SKAT vedr. modregning af daginstituionsrestance: 70 15 73 04 

Udbetaling Danmark kan kun se AT der bliver modregnet, ikke hvor meget eller for hvilke perioder.

Anmeld Citér

17. oktober 2016

Anonym trådstarter

Xolia skriver:

Telefonnummer til SKAT vedr. modregning af daginstituionsrestance: 70 15 73 04 

Udbetaling Danmark kan kun se AT der bliver modregnet, ikke hvor meget eller for hvilke perioder.

Og du ved intet om hvornår brevene bliver sendt ud med oplysning om der bliver modregnet?? Mange skriver de har fået dem i lørdags den 15 men har intet modtaget...

Anmeld Citér

17. oktober 2016

Xolia

Anonym skriver:

Og du ved intet om hvornår brevene bliver sendt ud med oplysning om der bliver modregnet?? Mange skriver de har fået dem i lørdags den 15 men har intet modtaget...

Vi har ikke modtaget officielt besked om at de er sendt ud - men hvis du ikke har modtaget brev, og du ikke er fritaget for digital post, så kan det være at du er heldig ikke at blive modregnet.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.