Modregning??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.115 visninger
14 svar
1 synes godt om
14. oktober 2016

Anonym trådstarter

Hejsa... 

Nogle der har hørt eller ve dom der bliver foretaget modregning i børne ydelsen i oktober 2017?? Og evt om man får besked før den 20 eller hvordan??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2016

Zelinasmor

Der bliver modregnet, men du burde have besked inden. 

Anmeld Citér

14. oktober 2016

Xolia

Anonym skriver:

Hejsa... 

Nogle der har hørt eller ve dom der bliver foretaget modregning i børne ydelsen i oktober 2017?? Og evt om man får besked før den 20 eller hvordan??

SKAT har overtaget modregningen igen.

Vi ved desværre ikke endnu hvornår I får brevene og vi kan ikke se beløbet. 

Det bedste er at kontakte SKAT eller kommunen. Evt. rest-udbetaling vil komme fra SKAT.

Hilsen en kunderådgiver i Udbetaling Danmark Familieydelse

Anmeld Citér

15. oktober 2016

Anonym trådstarter

Hvor lang tid før mon brevene kommer?? Kommunen og skat vidste ikke noget i torsdags da jeg ringede, kommunen sagde det var skat og skat sagde at hun ikke kunne se beløbet der blev modregnet endnu...

Anmeld Citér

15. oktober 2016

Zelinasmor

Anonym skriver:

Hvor lang tid før mon brevene kommer?? Kommunen og skat vidste ikke noget i torsdags da jeg ringede, kommunen sagde det var skat og skat sagde at hun ikke kunne se beløbet der blev modregnet endnu...

Jeg har kun prøvet det en gang fordi jeg ved en fejl havde betalt 800kr for lidt til børnehave. Der fik jeg brev 4-5 dage før børnefamilieydelsen kom. 

Anmeld Citér

15. oktober 2016

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Som jeg har forstået det, for man i mange tilfælde først et brev bagefter. Altså de må gerne bruge dine børnepenge til en gæld du har og du vil først bagefter få et brev om hvad de er trukket til. Så hvis du ved, at du har en gæld der overstiger det du skulle ha udbetalt, skal du regne med ikke at få noget.

Anmeld Citér

15. oktober 2016

sommerfuglen82

Mon ikke de trækker? De trak i Juli

Anmeld Citér

16. oktober 2016

et-ønske

SKAT har overtaget modregningen igen.

Vi ved desværre ikke endnu hvornår I får brevene og vi kan ikke se beløbet. 

Det bedste er at kontakte SKAT eller kommunen. Evt. rest-udbetaling vil komme fra SKAT.

Hilsen en kunderådgiver i Udbetaling Danmark Familieydelse

...

Anmeld Citér

16. oktober 2016

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Hejsa... 

Jeg har fået en eboks besked fra skat om at de modregner og hvor meget jeg får udbetalt.

Anmeld Citér

16. oktober 2016

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Jeg har fået en eboks besked fra skat om at de modregner og hvor meget jeg får udbetalt.

Er den kommet idag eller igår??

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.