Kan i nyde analsex? Sådan helt ærligt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Bruger i kondom, vis ikke lader i ham komme der oppe så.

Nej, jeg har ikke haft brugt kondom ved  analsex. Og ja, har ladet fyren komme deroppe.

mvh ts

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2016

Anonym

Anonym skriver:

Bruger i kondom, vis ikke lader i ham komme der oppe så.

min får lov at komme der da det bare føles bedst :)

ingen kondom hos os... uanset hullet...

Anmeld Citér

28. oktober 2016

Anonym

Håber, det er i orden, at jeg lige kommer med et spørgsmål i denne tråd.

Hvordan startede i analsex? 

Jeg tænder meget på at blive rørt omkring anus/få en finger derop, og vil så gerne prøve analsex Der er så mange, der siger, at det er GODT!

Anmeld Citér

28. oktober 2016

Anonym

Anal er noget jeg først er begyndt med, sådan for real, i min graviditet... Nogle bliver brødflove, jeg får lyst til en diller i bagen.. 

Det tænder mig sindsygt meget og det føles så lækkert at den bare kører ud og ind af det "forbudte" hul... Er først efter jeg er blevet ældre og jeg er sammen med en mand jeg virkelig stoler 100% på at jeg kan nyde og faktisk elske analsex. 

Om det bliver ved, ja det ved man jo aldrig.

Anmeld Citér

29. oktober 2016

Anonym

Det der gjorde at det blev godt for mig var masser af glidecreme, en meget tålmodig og forsigtig mand (også veludrustet eller hvad man siger) Det var vigtigt at han ikke spændte efter han lige var kommet indenfor men slappede af og først noget senere spændte. Han var meget rolig og langsom og han berørte mig samtidigt. Jeg kan så heller ikke få en orgasme uden berøring, så jeg har brug for stimulering uanset. Ofte gør jeg det selv fordi min mand synes det er frækkest, men det bedste for mig er nu at han stimulerer mig samtidigt. Og så skal vi helst koordinere det lidt så vi kommer nogenlunde samtidigt, det er ikke altid jeg synes det er behageligt efter jeg er kommet. 

Anmeld Citér

31. oktober 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Håber, det er i orden, at jeg lige kommer med et spørgsmål i denne tråd.

Hvordan startede i analsex? 

Jeg tænder meget på at blive rørt omkring anus/få en finger derop, og vil så gerne prøve analsex Der er så mange, der siger, at det er GODT!

Jeg startede med det med en bolleven. Vi snakkede om fantasier og han ville sygt gerne have analsex med mig. Jeg havde ikke prøvet det før men ville gerne. Vi aftalte ikke at det var det der skulle ske, men han lagde bare op til det næste gang vi sås ved at fokusere på anus mens vi knaldede almindeligt, og så sagde han jeg skulle slappe af og så gjorde han det bare - stille og roligt. 

Min nuværende kæreste spurgte bare spontant under sex om han måtte skifte til det andet hul. Det måtte han godt, men det kunne ikke lade sig gøre. Vi gik for hurtigt frem så han kom ikke engang indenfor, før jeg måtte stoppe ham pga smerte. Men vi skal bestemt øve os i det!  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.