Jeg nyder ikke smerte... er superfølsom overfor smerte så det er altså ikke derfor jeg nyder analsex...
Jeg nyder det fordi det er stimulering på en anden måde et andet sted inden i...
nogen gange kan vi gøre det uden glidecremen men ofte bruger vi det til at få den ind med...
kan kun sige at vi de første par gange havde håndklæde under og så slap jeg bare følelsen med at skulle skide og fandt efterhånden ud af at det var bare var hjernen der drillede...
der kom aldrig noget med ud når jeg bare gav slip...
så overvej om det er en mulighed... for det at du er nervøs for at skide er netop grunden til at det føles sådan og at du ikke får nydelsen med fra det...
og så vil jeg sige at det handler også om at han skal finde din rytme så det skal gøres stille og roligt og du skal virkelig huske at sige om det er rart eller føles som om der er modstand... hvis der er modstand er det nok fordi han trykker ind hvor han burde trække ud...
hvis du kan få tanken ud af hovedet med at skide så er det fantastisk når man stoler på hinanden og slapper af sammen...
også rart med et alternativ når man har menstruation ;)
Anmeld
Citér