Endnu en hjælp til denne streg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2016

24681012

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2016

Mumiknold

24681012 skriver:

http://www.billige-teste.dk/mobile_product_info.php?cPath=4&products_id=183

Har købt dem herinde :-) ^se link.

Mange tak, dem må jeg bestille næste gang

Anmeld Citér

11. oktober 2016

Mumiknold

Jeg har testet igen idag, da I rådede mig til at teste to gange i disse dage. I dag viser testen så ingenting, ikke en gang en svag streg, igår var der jo som I kunne se en svag streg . Nogen der har en god forklaring på det?

Jeg læste lidt på testen og der stod at:

'Du er mest frugtbar når indholdet af hormonet LH øges. Dette sker ca. 24-36 timer før ægløsning og det er her du er mest frugtbar og så to dage efter.'

Kan det være derfor at testene igår var svage? Men hvordan forklares det så at der kun er teststregen idag? 

Undskyld de mange spørgsmål, er bare ret forvirret

Anmeld Citér

13. oktober 2016

Mumiknold

Mumiknold skriver:

Jeg har testet igen idag, da I rådede mig til at teste to gange i disse dage. I dag viser testen så ingenting, ikke en gang en svag streg, igår var der jo som I kunne se en svag streg . Nogen der har en god forklaring på det?

Jeg læste lidt på testen og der stod at:

'Du er mest frugtbar når indholdet af hormonet LH øges. Dette sker ca. 24-36 timer før ægløsning og det er her du er mest frugtbar og så to dage efter.'

Kan det være derfor at testene igår var svage? Men hvordan forklares det så at der kun er teststregen idag? 

Undskyld de mange spørgsmål, er bare ret forvirret

Slet ingen der vil give sit besyv med?

Jeg har testet og testet uden at have fået en helt klar test, dvs. at der kun har været kontrolstreg og en lidt svagere streg. Igår morges kom der ægløsningsslim, jeg testede til middag, der var kun en svag streg, til aften og her i formiddag er stregen helt væk Så enten har jeg ikke 'fanget' den eller også kan jeg bare ikke levere en klokkeklar streg men jeg håber nu alligevel at vi har ramt ægløsningen og svømmerne kan finde vej

Anmeld Citér

13. oktober 2016

Tascha26

Mumiknold skriver:

Slet ingen der vil give sit besyv med?

Jeg har testet og testet uden at have fået en helt klar test, dvs. at der kun har været kontrolstreg og en lidt svagere streg. Igår morges kom der ægløsningsslim, jeg testede til middag, der var kun en svag streg, til aften og her i formiddag er stregen helt væk Så enten har jeg ikke 'fanget' den eller også kan jeg bare ikke levere en klokkeklar streg men jeg håber nu alligevel at vi har ramt ægløsningen og svømmerne kan finde vej

Der er ingen der kan svare på om din ægløsning er udeblevet, været senere eller tidligere end vanligt eller om du bare ikke har fanget den på test. Du må teste videre og så ellers bare dyrke en masse sex tænker de to streger skal være lige tydelige eller at teststregen skal være tydeligere end kontrolstregen før den er positiv. Det er hvert fald hvad jeg har lært.

sådan her så min test ud da jeg fangede ægløsning da jeg blev gravid denne gang. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

14. oktober 2016

Mumiknold

Tascha25 skriver:

Der er ingen der kan svare på om din ægløsning er udeblevet, været senere eller tidligere end vanligt eller om du bare ikke har fanget den på test. Du må teste videre og så ellers bare dyrke en masse sex tænker de to streger skal være lige tydelige eller at teststregen skal være tydeligere end kontrolstregen før den er positiv. Det er hvert fald hvad jeg har lært.

sådan her så min test ud da jeg fangede ægløsning da jeg blev gravid denne gang. 

Tak for svar. Nej det er der desværre ingen der kan svar på, det ville ellers være lidt nemmere hvis nogen kunne

Men det kunne jo være at nogen har prøvet det samme som jeg og ville fortælle om det. Mest af alt var det nok bare en konklusion fra min side

Nu må vi bare håbe at svømmerne har fundet den, når jeg nu ikke har, og ellers må vi bare prøve igen næste cyklus

Tillykke til dig og god weekend

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.