Anonym skriver:
Umiddelbart ville jeg have kæmpet videre, hvis ikke jeg havde det så skidt! Det er bare hårdt at være både psykisk og fysisk presset i en sådan grad, at man nærmest ikke kan mere.
Jeg er lidt forvirret. Du giver udtryk for, at du ikke kan mere, at du er både psykisk og fysisk presset, og du beskriver en meget "tung" klasse med svære problemer - men skriver også, at du holder af at være der og ikke er ked af at skulle på job.
Du svarer ikke på opfordringerne til at kontakte TR og/eller kredsen. Det er dog stadig mit bedste råd.
Set fra arbejdsgivers side, så taler det næppe til din fordel, at du er blevet gravid nærmest samtidig med opstart i nyt job vel vidende, at dine to tidligere graviditeter har været hårde. I dit sted ville jeg ikke nævne, at det ikke kommer som en overraskelse, at også denne graviditet er drøj. Jeg tror ikke, du har en "god sag", hvis du fremstiller det som her: Det er ikke jobbet - som du angiver at være glad for - der presser dig, men endnu en hård graviditet.
Søg den hjælp, du kan få kvit og frit af folk, der er inde i tingene og ansat til at rådgive dig.
Anmeld
Citér