Nogle der har haft galdesten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2016

Roamer

Benjamins'mor skriver:

Smerterne strålede om i skulderen, så de mente at det var en muskel der gjorde mine ribben ikke kunne bevæge sig. Jeg har også været til lægen nogen gange om måneden og så fysioterapeut, samt jeg en gang før var indlagt på akutafsnit hvor de kun tog røntgen af skulderen. Jeg var "heldig" denne gang, hvis man kan sige det, at mit infektionstal var så forhøjet at de tog det seriøst og indlagde mig med det samme. Var indlagt en uge. 

Mit er dog så nyt (indenfor de sidste 3 uger) at jeg ikke kan sige om det gør at de tager mig mere seriøst. 

Åh, sikke da en omgang  håber at de tager dig mere seriøst fremover - galdesten er ikke noget at kimse ad, har aldrig oplevet noget så smertefuldt i hele mit liv før (venter så lige på den første fødsel her om en lille måneds tid ). Mens jeg var indlagt fik jeg et brev om forundersøgelse for galdesten godt 10 måneder ude i fremtiden; sagde også til sygehuset, at de bare kunne give tiden videre, for havde ikke nogen galdeblære længere.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2016

Anonym trådstarter

Så er jeg hjemme fra ultralydsscanning og der var ikke nogle galdesten, men han fandt En meget lille kolesterol polyp under galdeblæren så måske den der laver de smerter jeg har.

Anmeld Citér

10. oktober 2016

Benjamins'mor

Roamer skriver:

Åh, sikke da en omgang  håber at de tager dig mere seriøst fremover - galdesten er ikke noget at kimse ad, har aldrig oplevet noget så smertefuldt i hele mit liv før (venter så lige på den første fødsel her om en lille måneds tid ). Mens jeg var indlagt fik jeg et brev om forundersøgelse for galdesten godt 10 måneder ude i fremtiden; sagde også til sygehuset, at de bare kunne give tiden videre, for havde ikke nogen galdeblære længere.

Jeg har født 2 gange og synes smerterne ved anfaldene var værre end at føde. 

Anmeld Citér

10. oktober 2016

Roamer

Benjamins'mor skriver:

Jeg har født 2 gange og synes smerterne ved anfaldene var værre end at føde. 

Ah okay - så er jeg faktisk lidt mere rolig hvad angår fødslen; for smerterne ved anfaldene var intet mindre end horrible, og jeg kunne slet ikke rumme mig selv 

Anmeld Citér

10. oktober 2016

Roamer

Anonym skriver:

Så er jeg hjemme fra ultralydsscanning og der var ikke nogle galdesten, men han fandt En meget lille kolesterol polyp under galdeblæren så måske den der laver de smerter jeg har.

Hvad kan man gøre ved sådan en? Skal den så opereres væk eller hvordan? 

Men det er da dejligt, at det ikke er galdesten 

Anmeld Citér

10. oktober 2016

Anonym trådstarter

Roamer skriver:

Hvad kan man gøre ved sådan en? Skal den så opereres væk eller hvordan? 

Men det er da dejligt, at det ikke er galdesten 

Skal til kontrol igen om et år man fjerner ikke når den er så lille og der kun er en så holder man det under opsyn 

Anmeld Citér

10. oktober 2016

Roamer

Anonym skriver:

Skal til kontrol igen om et år man fjerner ikke når den er så lille og der kun er en så holder man det under opsyn 

Ah okay - men det er skønt at de har tjek på det 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.