Vi tændte inde i soveværelset i går, på 3, da det godt nok var koldt om morgnen, vi følte virkelig vinduet stod på klem, men det var helt lukket
På trods af vi er omgivet af de andre lejligheder, puhaa det var koldt om morgnen, og datteren var kold om morgnen, men hun sov også bare i body, kunne måske også bare sove med dyne istedet for bare sengetøjet. Datteren kunne nok også sove med dyne eller tæppe, men hun sparker altid dyne eller tæppe af.
Dog syntes min mor det var vildt vi havde varme på i soveværelset, det kunne hun slet ikke forstå, men som jeg sagde til hende, vi skal tænke på datteren ikke fryser om natten, også står den altså kun på 3, eller måske på 2 her i dag nu der kommet tilpas varme derinde, men kun soveværelset der tændt i 
Tilgengæld har min mor altid kun haft gulvvarme så derfor sover hun tit med vinduet på klem pga kattene skal kunne komme ind og ud, dog ikke nødvendig mere, men ja hun har det nok stadig for vane også tror jeg også deres hund sover ude engang imellem, så der står døren så hun kan gå ind og ud 
Anmeld
Citér