Har I tændt for varmen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2016

FrkLarsen

Heksemutter skriver:

Min kæreste synes af princip ikke, at man bør tænde for varmen før efterårsferien. Den nærigpind!

Jeg synes godt nok, det er blevet koldt de sidste par dage...

Har I tændt for varmen?

Har 1 radiator tændt til hele hytten og det fungere fint her 

Vi tændte den for en uges tid siden, der er noget så dejlig varmt i soveværelset når man vågner, men ligeså snart man rammer underetagen har man lyst til at hoppe i flyverdragten, så ja, vi har tændt varmen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Heksemutter skriver:

Min kæreste synes af princip ikke, at man bør tænde for varmen før efterårsferien. Den nærigpind!

Har I tændt for varmen?

Vi har lige tændt i dag. Jeg fryser normal ikke men når børnene begynder at sige de fryser tænder vi. Og det gjorde de i dag.

Anmeld Citér

9. oktober 2016

Chantie

Ja vi har tændt radiatoren på børnenes værelser og i gangen. I stuen tænder vi brændeovnen om morgenen. 

Vi fryser hvis ik her er 22-23 grader. 

Anmeld Citér

9. oktober 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Ja, tror det er et stykke tid siden nu.. Gider ikke fryse..

Anmeld Citér

9. oktober 2016

lineog4

Nej har ikke tændt og tror heller ikke vi gør foreløbigt. Her er da koldere end for en måned siden, men ikke koldt. Hele sidste vinter klarede vi på kun en radiator - de har her i ejendommen lagt udvendige rør som ikke er isoleret så ved at tænde den sidste på ruten afgiver rørerne varme i de andre rum. Min mand er dog begyndt at tænde på badeværelset en gang imellem og så slukker jeg 

Anmeld Citér

9. oktober 2016

Kay

Nej og der går nok længe endnu  vi er ret varme mennesker og bor i rækkehus hvor der er varmt fra naboerne  vi har endda stadig vinduet åbent på klem i soveværelset for ikke at dø af varme 

Tilgengæld mine forældre der bor i verden villa har tændt op i brandeovnen hver dag de sidste dage men der er også koldere end her

Anmeld Citér

9. oktober 2016

MorTil4<3

Heksemutter skriver:

Har I tændt for varmen?

Vi gav op i onsdags  Der syntes jeg at det var for koldt i huset efterhånden.. 

har det sådan at børnene skal kunne rende i undertøj hvis de vil det når de er hjemme uden at fryse  

Så her blev der tændt. dog kun om natten, om dagen er den slukket  

Anmeld Citér

9. oktober 2016

Frk.S

Ja, det har vi - jeg gider simpelthen ikke gå og fryse. 

Anmeld Citér

9. oktober 2016

ung-mor-2014

Vi tændte inde i soveværelset i går, på 3, da det godt nok var koldt om morgnen, vi følte virkelig vinduet stod på klem, men det var helt lukket  På trods af vi er omgivet af de andre lejligheder, puhaa det var koldt om morgnen, og datteren var kold om morgnen, men hun sov også bare i body, kunne måske også bare sove med dyne istedet for bare sengetøjet. Datteren kunne nok også sove med dyne eller tæppe, men hun sparker altid dyne eller tæppe af.

Dog syntes min mor det var vildt vi havde varme på i soveværelset, det kunne hun slet ikke forstå, men som jeg sagde til hende, vi skal tænke på datteren ikke fryser om natten, også står den altså kun på 3, eller måske på 2 her i dag nu der kommet tilpas varme derinde, men kun soveværelset der tændt i

Tilgengæld har min mor altid kun haft gulvvarme så derfor sover hun tit med vinduet på klem pga kattene skal kunne komme ind og ud, dog ikke nødvendig mere, men ja hun har det nok stadig for vane også tror jeg også deres hund sover ude engang imellem, så der står døren så hun kan gå ind og ud

Anmeld Citér

9. oktober 2016

Kløver

Heksemutter skriver:

Har I tændt for varmen?

Jeg har det lidt som din kæreste men vi valgte at tænde for et par dage siden da vejret har gjort huset så koldt at vi gik med kolde fødder og hænder, men har kun tændt for gulvvarmen i de primære rum, dvs køkken og de 2 stuer, alle radiatorer i resten af huset er ikke tændt endnu og heller ikke nødvendigt endnu 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.