Har I tændt for varmen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2016

Soonmom

Ja, men mest af hensyn til A på 7 måneder..... og far der nægter at tage tøj på efter årstiden 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2016

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Jep ! Det gjorde vi for en måned side. Gider ikke og fryse i mit hjem. Har også en søn der leger meget på gulvet. 

Anmeld Citér

9. oktober 2016

Ena

Har tændt det lige i dag. Da vi satte os ved morgenbordet blev vi enige om, at det da var ret koldt. Vi måtte have store sweatre og uldsokker og hjemmesko på og tænde stearinlys indtil varmen fra radiatorene fik spredt sig. Ret hyggeligt  Jeg elsker årstidernes skiften

Anmeld Citér

9. oktober 2016

helle85

Heksemutter skriver:

Min kæreste synes af princip ikke, at man bør tænde for varmen før efterårsferien. Den nærigpind!

Jeg synes godt nok, det er blevet koldt de sidste par dage...

Har I tændt for varmen?

Ja på børnenes værelser har vi tændt men kun på 2 da de begyndte at fryse nå de skulle i seng 

Også tænder vi lidt op i brændeovnen indimellem nogen dage kun om aften, det kommer an på hvor koldt det er.

Anmeld Citér

9. oktober 2016

quindelist

Vi tændte for varmen i fredags -huset blev lidt for råkoldt

Anmeld Citér

9. oktober 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Heksemutter skriver:

Min kæreste synes af princip ikke, at man bør tænde for varmen før efterårsferien. Den nærigpind!

Jeg synes godt nok, det er blevet koldt de sidste par dage...

Har I tændt for varmen?

vores udlejer tændte for fyret for ca. 14 dages tid siden, men skorstensfejeren var her i mandags og pillede ved ting han ikke skulle (igen - gjorde han nemlig også sidste år) og inden det blev fikset havde vi onsdag - og der havde vi frosset i en lille uges tid...

Anmeld Citér

9. oktober 2016

Heksemutter

Tak for jeres svar.

Væbnet med det slående arguement at (næsten) alle andre har tændt for varmen, er det lykkedes mig at overbevise min kæreste om, at det skal vi også. Så vi har lige tændt 

Anmeld Citér

9. oktober 2016

Muffinmus

Bor i hus og der er tændt,  mit liv er sgu for kort til at fryse pga nærighed 

Og nej, vil ikke pakke mig ind i kæmpe sweatre mm for at være her.

Anmeld Citér

9. oktober 2016

FruStolpe

Jep. Jeg nægter at fryse... 

Anmeld Citér

9. oktober 2016

debbie19

har vi haft i ca en måned. vi bor på andensal og her er sindsyg koldt. men det er der også om sommeren så der er det jo os bare til gode. men vores står på 3 og sidder med tæppe for ikke at fryse. når ja jeg er en frossenpind og efter det ikke blevet bedre af at mit arbejde er i 30-35 graders varme så fryser altid når jeg har fri haha  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.