Har 2 fødsler bag mig, så jeg vil også lige fortælle 
Min første fødsel
Fødested: Hvidovre hospital
Fødselstidspunkt: 40+5
Fødetid: 02.40
Køn: Dreng
Længde: 58,5 cm
Vægt: 4858 g
Komplikationer: Jeg havde meget højt blodtryk, så fik epidural blokade samt medicin til at sænke blodtrykket. Min søn lå skævt i mit bækken, og kom ud med armen over hovedet + fastsiddende skuldre. Han sad fast på vej ud, og der kom en del jordemødre + læge til stuen for at få ham ud hurtigst muligt. Han havde iltmangel, og skulle hen, og hjælpes igang med at trække vejret. Far fik desværre ikke lov til at klippe navlestrengen, fordi det hele gik så hurtigt, og jeg var meget ked af det og forvirret, fordi ingen fortalte hvad der var igang med at ske, hvorfor der var så mange mennesker på stuen, samt hvorfor jeg ikke fik ham over på brystet med det samme som jeg ønskede
Men bagefter fortalte jordemoderen hvad der var sket, og min søn har heldigvis ikke lidt nogen mén efter fødslen
På trods af den voldsomme fødsel, hiv og træk og en stor dreng med fastsiddende skuldre fik jeg kun 1 sting efter fødslen 
Antal timer på hospitalet: Selve fødslen varede 15 timer. Vi var dog på hospitalet i en uge bagefter, fordi min søn skulle observeres på grund af iltmangel og væskeansamling på hovedet.
Symptomer: Blev sat igang, så der var ingen symptomer på fødsel op til
Fødsel: Vaginal
Åbning ved ankomst til FG: 1 cm
Smertestillende: Ja epidural blokade for at sænke blodtrykket
Min anden fødsel
Fødested: Hvidovre hospital
Fødselstidspunkt: 40+1
Fødetid: 15.02
Køn: Dreng
Længde: 56 cm
Vægt: 4410 g
Komplikationer: Jeg havde endnu engang meget forhøjet blodtryk, så jeg fik igen epidural blokade og medicin til at sænke blodtrykket. Ingen komplikationer ved selve fødslen, men jeg havde hinderester siddende som de ikke kunnet få ud efter fødslen. Jeg skulle derfor have antibiotika i drop, samt blive på hospitalet for, at de kunne observere om jeg udviklede en infektion. Udover det fik jeg 2 sting ved fødslen.
Antal timer på hospitalet: selve fødslen tog 9 timer, men jeg var på hospitalet et par dage efter for, at de kunne obeservere om jeg udviklede en infektion.
Symptomer: Havde tiltagende veer fra morgenen før, og morgenen efter ringende jeg for at komme ind til undersøgelse på fødegangen.
Fødsel: Vaginal
Åbning ved ankomst til FG: 5 cm
Smertestillende: ja epiduralblokade for at sænke blodtryk