alle de kære ting man høre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2016

loubri

Min positive test ser sådan ud. Og er 6+6 i dag. Var til tidlig scanning i onsdags (6+4) og vi så det fineste hjerteblink. Jeg testede 4+0. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2016

loubri

Og jeg havde ikke behov for at teste flere gange end den ene. En streg er en streg. Så slap helt af! 

Du stresser dig selv helt unødvendigt. 

Nyd at du er gravid 

Anmeld Citér

7. oktober 2016

Anonym trådstarter

Pianisten skriver:

Det må jeg svare ja til Den første er taget 4+1 (sorry for at det vender på hovedet ). Den anden er 5+0

min kan ses i test feltet men kan ikke opfanges af et kamera endnu, enten fordi min mobil er dårlig til det eller også kan den bare ikke er 4+4 4+5 nu

Anmeld Citér

7. oktober 2016

Anonym trådstarter

loubri skriver:

Min positive test ser sådan ud. Og er 6+6 i dag. Var til tidlig scanning i onsdags (6+4) og vi så det fineste hjerteblink. Jeg testede 4+0. 

er den fra 4+0

Anmeld Citér

7. oktober 2016

Anonym trådstarter

loubri skriver:

Og jeg havde ikke behov for at teste flere gange end den ene. En streg er en streg. Så slap helt af! 

Du stresser dig selv helt unødvendigt. 

Nyd at du er gravid 

min er slet ikke så positiv

Anmeld Citér

7. oktober 2016

esioul

Anonym skriver:

min er slet ikke så positiv

Har ikke lige læst hele tråden.

Hvornår tog du din første test og er den slet ikke blevet tydligere?

Har du aflæst indenfor tid?

Anmeld Citér

7. oktober 2016

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Har ikke lige læst hele tråden.

Hvornår tog du din første test og er den slet ikke blevet tydligere?

Har du aflæst indenfor tid?

fik første positive i mandags den dag min mens skulle komme, læst inde for tid, den i morges var lidt tydeligere da jeg nu kunne se den uden at åbne men det er ikke meget den er blevet tydeligere. fik også svag positiv tirsdag og onsdag samt torsdag eftermiddag og så imorges, hvor den var blevet mere synling men ikke meget

Anmeld Citér

7. oktober 2016

esioul

Anonym skriver:

fik første positive i mandags den dag min mens skulle komme, læst inde for tid, den i morges var lidt tydeligere da jeg nu kunne se den uden at åbne men det er ikke meget den er blevet tydeligere. fik også svag positiv tirsdag og onsdag samt torsdag eftermiddag og så imorges, hvor den var blevet mere synling men ikke meget

Kan du ikke prøve at sætte billede ind af dem du har?

Anmeld Citér

7. oktober 2016

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Kan du ikke prøve at sætte billede ind af dem du har?

kan lige prøve når min mobil lige har fået støm, de er derpå. men de er slet ikke så positive som dem der er her

Anmeld Citér

7. oktober 2016

loubri

Anonym skriver:

er den fra 4+0

Ja den er fra 4+0. 

Men det er så forskelligt hvor hurtigt man producere hcg hormon. 

Hos nogle sætter ægget sig fast omkring 2+5, hos andre sætter det sig fast 3+4. Så hvis dit æg har sat sig fast sent, kan det være derfor. 

Prøv at slå koldt vand i blodet og test KUN med g teste. Og prøv igen hver 2. dag at teste. Og hvis du er så nervøs så prøv at ring til din læge på mandag. Det kan være at de vil tage en blodprøve på dig og se om dit hcg tal stiger. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.