hej alle sammen
ja jeg prøver at blive gravid, i en hel uge testede jeg positiv på ÆGL-test, og alle sagde så du nok gravid. nu er min mens udeblevet en del dage, jeg får svag positiv streger på mine g test, desværre meget svage, dog har jeg fået af vide en streg er en streg. Når men nok om det.
Når man prøver at blive gravid hører man jo så mange ting.
min veninde og jeg hørte at hvis man er gravid så får man positiv ægl test i ugen op til sin mens, så vi skyndte os jo ud og tog en, min var positiv og hendes var negativ, min forblev positiv i en hel uge (skal siges vi begge havde ægl på ca samme tid, hun havde d. 17-18 og jeg havde 19-20.) mine g test var alle negative op til, mandag fik jeg den første svage positive g test, desværre meget svag, men som skrevet i starten har fået af vide en streg er en streg og jeg er gravid.
har så en anden veninde som prøver og sagde så jeg godt kunne tage en ægl test(for at få hende til at slappe lidt af) for at se hvad den sagde, men den er så negativ. vil det så sige jeg ikke kan være gravid for så ville den kunne opfange det eller? VED GODT EN ÆGL TEST IKKE ER TILEGENT TIL AT SE OM MAN ER GRAVID
jeg er så forvirret nu, håber så meget på at jeg er gravid og skal til lægen på mandag og undersøges, håber dog jeg får en tydelig positiv g test inden mandag.
go' weekend
Anmeld
Citér