om en butik kun med legetøj:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

suanne85 skriver:

En senge rand? Uro til puslebord og evt en til sengen. Nogle rangler du kan bruge til underholdning til barnet indtil de selv kan holde den.

jeg har sengerand og sengehimmel til sengen kun legetøj jeg manlger alt andet har jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2009

Vingummien

T24/10-09 skriver:

jeg har sengerand og sengehimmel til sengen kun legetøj jeg manlger alt andet har jeg

Oki, men vil sige rangler og spille dåser, noget med musik det er bare super til de små, Emil elskede det og elsker det stadig, bare lad være at købe noget der går lige i ørene.
Men toys r us har babylegetøj fra alle mærker næsten. Er så meget og vi købte også til ældre f.eks til 3 mdr da han var 1 mdr for er bare et spørgsmål om tid før de viser interesse for det.
Et spejl er også bare et hit

Anmeld

1. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

suanne85 skriver:

Oki, men vil sige rangler og spille dåser, noget med musik det er bare super til de små, Emil elskede det og elsker det stadig, bare lad være at købe noget der går lige i ørene.
Men toys r us har babylegetøj fra alle mærker næsten. Er så meget og vi købte også til ældre f.eks til 3 mdr da han var 1 mdr for er bare et spørgsmål om tid før de viser interesse for det.
Et spejl er også bare et hit

mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.