om en butik kun med legetøj:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

DatterMalou skriver:

Det er en musik uro. Den spiller nogen søde og afslappende melodier. Den havde jeg også, kan også anbefales..

har de sådan nogle?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2009

Sjl-msl-Mkl

T24/10-09 skriver:

har de sådan nogle?

Ja. Så vidt jeg husker er det en af de første link jeg sendte til dig. Samtidig med den spiller musik, så drejer figurerne også på den.

Anmeld

1. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

DatterMalou skriver:

Ja. Så vidt jeg husker er det en af de første link jeg sendte til dig. Samtidig med den spiller musik, så drejer figurerne også på den.

okay så vil jeg tag der ned og hygge med og købe noget legetøj til ham det eneste jeg manlger

Anmeld

1. oktober 2009

Sjl-msl-Mkl

T24/10-09 skriver:

okay så vil jeg tag der ned og hygge med og købe noget legetøj til ham det eneste jeg manlger

De har jo ikke brug for så meget til og starte med. Men du kan jo købe et aktivitetstæppe til ham, en musik uro og lampe til sengen. Andet havde jeg faktisk ikke. Jo en par rangler og sådan - men resten af legetøjet ønskede jeg mig i dåbsgave. Så kan man ønske sig noget større end hvad ens oengepung er til son enlig mor!

Anmeld

1. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

DatterMalou skriver:

De har jo ikke brug for så meget til og starte med. Men du kan jo købe et aktivitetstæppe til ham, en musik uro og lampe til sengen. Andet havde jeg faktisk ikke. Jo en par rangler og sådan - men resten af legetøjet ønskede jeg mig i dåbsgave. Så kan man ønske sig noget større end hvad ens oengepung er til son enlig mor!

hehe jeg har legetæppe og vil heller ikk købe så meget , bare lidt

Anmeld

1. oktober 2009

Pige2009

T24/10-09 skriver:

Jeg kan varmt anbefale et aktivitetstæppe. Har selv lånt et af familiemedlemmer, som har været virkelig glade for det, og der er både legetøj, musik og tæppe i et. Legetøjet kan også bruges uden for tæppet, så det er 3 i 1, og du behøver dermed ikke købe noget legetøj udover det Har også en slå-ud-bog til barnevognen. Resten vil jeg ønske mig til hende i dåbsgave.

Anmeld

1. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Linda2009 skriver:

Jeg kan varmt anbefale et aktivitetstæppe. Har selv lånt et af familiemedlemmer, som har været virkelig glade for det, og der er både legetøj, musik og tæppe i et. Legetøjet kan også bruges uden for tæppet, så det er 3 i 1, og du behøver dermed ikke købe noget legetøj udover det Har også en slå-ud-bog til barnevognen. Resten vil jeg ønske mig til hende i dåbsgave.

jeg har et aktivtesttæppe

Anmeld

1. oktober 2009

Vingummien

Hvad med toys r us? de har altså meget til de små

Anmeld

1. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

jeg har sækkestol og sådan et aktivetettæppe hvad manlger man mere? de bruger jo ikk så meget når de nyfødt?

Anmeld

1. oktober 2009

Vingummien

T24/10-09 skriver:

jeg har sækkestol og sådan et aktivetettæppe hvad manlger man mere? de bruger jo ikk så meget når de nyfødt?

En senge rand? Uro til puslebord og evt en til sengen. Nogle rangler du kan bruge til underholdning til barnet indtil de selv kan holde den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.