Mindste bil med mest plads til nybagt familie :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.049 visninger
21 svar
6 synes godt om
5. oktober 2016

Milalas

Kære alle. 

Vi skal købe os en bil og har et rimeligt beløb at købe for, MEN, vi ser ingen grund til at bruge alle de surt tjente penge KUN på en bil, men alle siger jo at bilen skal kunne rumme alt og derfor være stor. Nu søger vi jeres erfaringer med biler. Hvilken bil er den mindste/"billigste" I vil anbefale? Der skal være plads til forældre og en baby med oppakning  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2016

Lunae

Jeg kan anbefale en skoda Fabia combi. Sådan én har vi - vi har to børn og der er god plads. Bagagerummet er perfekt og kan sagtens klare barnevogn og weekendoppakning til os alle.

Anmeld Citér

5. oktober 2016

Milalas

Lunae skriver:

Jeg kan anbefale en skoda Fabia combi. Sådan én har vi - vi har to børn og der er god plads. Bagagerummet er perfekt og kan sagtens klare barnevogn og weekendoppakning til os alle.

Tak, den vil vi tage et kig på 

Anmeld Citér

5. oktober 2016

Babs12

Renault clio sports tourer måske?

Ellers kan kan jo overveje tagboks og træk for at få mere plads til de få gange end at købe en stor bil?

Anmeld Citér

5. oktober 2016

FrkC

Min konebil er en peugeot 208 :) Der er ikke meget plads, men barnevognen kan være i bagagerummet (hav bilen med ud og køb) og der er plads til lidt oppakning også - man kan jo også bruge bagsædet ved siden af baby til tasker :) 

Anmeld Citér

5. oktober 2016

A. Nonymsen

Milalas skriver:

Kære alle. 

Vi skal købe os en bil og har et rimeligt beløb at købe for, MEN, vi ser ingen grund til at bruge alle de surt tjente penge KUN på en bil, men alle siger jo at bilen skal kunne rumme alt og derfor være stor. Nu søger vi jeres erfaringer med biler. Hvilken bil er den mindste/"billigste" I vil anbefale? Der skal være plads til forældre og en baby med oppakning  

Vi har en Citroën C1, to voksne og to børn, og det går fint. Vi har købt en baby jogger til den mindste og den er blevet brugt siden han var ganske få måneder, fordi den kan ligges helt ned. Den kan fint være i bagagerummet

Anmeld Citér

5. oktober 2016

Milalas

FrkC skriver:

Min konebil er en peugeot 208 :) Der er ikke meget plads, men barnevognen kan være i bagagerummet (hav bilen med ud og køb) og der er plads til lidt oppakning også - man kan jo også bruge bagsædet ved siden af baby til tasker :) 

Jeg håbede faktisk lidt at man kunne bruge denne bil  Hvilken barnevogn har I?

Anmeld Citér

5. oktober 2016

Milalas

A. Nonymsen skriver:

Vi har en Citroën C1, to voksne og to børn, og det går fint. Vi har købt en baby jogger til den mindste og den er blevet brugt siden han var ganske få måneder, fordi den kan ligges helt ned. Den kan fint være i bagagerummet

Okay, det havde jeg ikke troet, men et dejligt alternativ 

Anmeld Citér

6. oktober 2016

Steph_Laurits

Vi har en seat mii, og har undersøgt  (vi er kun igang med projekt baby), at en Odder Zip med x-dream stel eller en stork kan være i bagagerummet. Og så har vi det andet sæde ved siden af baby fri, til andet oppakning 

Anmeld Citér

6. oktober 2016

MoarMoar

Jeg ville også tjekke sikkerhed i forhold til mini bil kontra lille/lidt større bil. 

Husk at i en mini bil er der ikke meget bagagerum til at tage af hvis man bliver kørt ned bagfra. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.