Årh nej!! :'( updateret 3+5 oplæg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2016

Nel

Det er jeg virkelig ked af at høre Øv øv øv.  Du har jo nok lidt ret i det med at vente med at teste, mest af alt for din egen skyld. Jeg mener at have læst, at det er omkring halvdelen af alle graviditeter som ikke bliver til noget inden for de første få uger, altså inden man overhovedet tester.

Men hold modet oppe og bliv ved! Det skal nok lykkes for dig, det er jeg sikker på Jeg krydser alle mine fingrer for dig.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2016

Babywish1

Nel skriver:

Det er jeg virkelig ked af at høre Øv øv øv.  Du har jo nok lidt ret i det med at vente med at teste, mest af alt for din egen skyld. Jeg mener at have læst, at det er omkring halvdelen af alle graviditeter som ikke bliver til noget inden for de første få uger, altså inden man overhovedet tester.

Men hold modet oppe og bliv ved! Det skal nok lykkes for dig, det er jeg sikker på Jeg krydser alle mine fingrer for dig.

Tak nel♡

det sødt af dig. Rart med lidt opbakning. 

Har også læster lidt om det i nat. Vidste det bare ikke. Da jeg ventede hjalte teste de jeg også.før men han var en keeper.  Tror bare alt er anderledes nu efter snart 5år ♡

krydser.

Anmeld Citér

6. oktober 2016

Ras.mussen

Babywish1 skriver:

Tak søde det er rigtig sødt af dig.

men jeg er desværre begyndt at bløde viiildt her i nat og mange stærke smerter  

øv øv. Det træls. Jeg må lærer ikk at teste før tid. Skulle først have testet fredag. .. men mens skulle også først komme fredag. Men kom halvt i går.

Øv bøv  op på hesten igen! 

Kunne godt lyde som en bio. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.