Årh nej!! :'( updateret 3+5 oplæg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.040 visninger
12 svar
3 synes godt om
5. oktober 2016

Babywish1

Hej alle sammen igen igen. ♡ 

tak for jeres søde svar og.hjælp på den anden tråd.

Det vidste jeg var gravid♡ var til lægen kort tid efrem at jeg postede indslaget. 

Jeg er desværre begyndt at små bløde nu

Hvorfor!!!??!?!? Og tog så to test. Den ene syntes jeg er negativ og den anden positiv  

hvad sker der med mig!! Er så ked af det.! 

Frustreret. ..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2016

Nel

Årh øv, men altså det er jo ikke 100 % sikkert at du har mistet det, man kan bløde af andre årsager. Men jeg vil selvfølgelig ikke få dit håb helt op, det kan jo også være at det uheldige er sket

Hvor meget har du blødt? og har du haft ondt eller kunne mærke noget i forbindelse med blødningen?

Anmeld Citér

5. oktober 2016

God-mor

Babywish1 skriver:

Det vidste jeg var gravid♡ var til lægen kort tid efrem at jeg postede indslaget. 

Hvorfor!!!??!?!? Og tog så to test. Den ene syntes jeg er negativ og den anden positiv  

Frustreret. ..

Måske er det en bio, MEN nogle bløder bare i graviditeten uden at det betyder noget. Ville bevare håbet lidt endnu

Anmeld Citér

5. oktober 2016

Babywish1

Hvor er I søde♡ 

jeg håber da på det en keeper stadigvæk men forventningen er der ikke  

Jeg har blødt meget lidt det kan kun ses når jeg tørrer mig. Men det ser ud som en 5er på papiret når jeg tørrer. Undskyld detaljer.  Men ikke sådan rigtig frisk.  Eller rigtig meget.  :/ ? 

Har slet slet ikk ondt på nogen måde. Eller ømhed i maven. ?

Anmeld Citér

5. oktober 2016

Nel

Babywish1 skriver:

Hvor er I søde♡ 

jeg håber da på det en keeper stadigvæk men forventningen er der ikke  

Jeg har blødt meget lidt det kan kun ses når jeg tørrer mig. Men det ser ud som en 5er på papiret når jeg tørrer. Undskyld detaljer.  Men ikke sådan rigtig frisk.  Eller rigtig meget.  :/ ? 

Har slet slet ikk ondt på nogen måde. Eller ømhed i maven. ?

Det synes jeg umiddelbart lyder som gode tegn, både at der er så lidt og at du intet har kunne mærke. Men ellers er der ikke andet at gøre end at vente, og så teste løbende. Jeg håber på det bedste!

Anmeld Citér

5. oktober 2016

Babywish1

Nel skriver:

Det synes jeg umiddelbart lyder som gode tegn, både at der er så lidt og at du intet har kunne mærke. Men ellers er der ikke andet at gøre end at vente, og så teste løbende. Jeg håber på det bedste!

Tak ♡

Håber på det bedste.. 

Men frygter det væreste. 

Krydser fingrene..

Anmeld Citér

5. oktober 2016

Ras.mussen

Babywish1 skriver:

Frustreret. ..

Er det samme mærke du har brugt, på de to test du har taget? 

Anmeld Citér

5. oktober 2016

Babywish1

Ras.mussen skriver:

Er det samme mærke du har brugt, på de to test du har taget? 

Nej to forskellige. . 

En fra billig test og en fra en pakke jeg købte fra en der ik skulle bruge dem mere ? Ved ikk hvad det er for en graviditetstest.. 

hvorfor?

Anmeld Citér

5. oktober 2016

Ras.mussen

Babywish1 skriver:

Nej to forskellige. . 

En fra billig test og en fra en pakke jeg købte fra en der ik skulle bruge dem mere ? Ved ikk hvad det er for en graviditetstest.. 

hvorfor?

Du kan aldrig sammeligne to forskellige tests. De er nødvendigvis ikke lige følsomme. Dermed kan den ene test godt være positiv og det andet mærke negativ. 

At du bløder er jo ikke altid et godt tegn, men omvendt er der jo nogen der bløder igennem starten eller hele graviditeten. 

Har du smerter? 

Hvis du har taget den positive test efter blødningen, er der håb forude endnu 

tag en test om 2 dage, og se om den stadig ikke er positiv. 

Test altid med morgen urin på g test. 

Anmeld Citér

6. oktober 2016

Babywish1

Ras.mussen skriver:

Du kan aldrig sammeligne to forskellige tests. De er nødvendigvis ikke lige følsomme. Dermed kan den ene test godt være positiv og det andet mærke negativ. 

At du bløder er jo ikke altid et godt tegn, men omvendt er der jo nogen der bløder igennem starten eller hele graviditeten. 

Har du smerter? 

Hvis du har taget den positive test efter blødningen, er der håb forude endnu 

tag en test om 2 dage, og se om den stadig ikke er positiv. 

Test altid med morgen urin på g test. 

Tak søde det er rigtig sødt af dig.

men jeg er desværre begyndt at bløde viiildt her i nat og mange stærke smerter  

øv øv. Det træls. Jeg må lærer ikk at teste før tid. Skulle først have testet fredag. .. men mens skulle også først komme fredag. Men kom halvt i går.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.