Hvornår nr. 2?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

690 visninger
19 svar
8 synes godt om
5. oktober 2016

CH2012

Hejsa allesammen. 

Jeg er lidt nysgerrig for at vide hvornår I synes det er passende at prøve at blive gravide med nr. 2? Hvor stor aldersforskel synes I fungere rigtig godt? 

Vi havde svært ved at blive gravide/holde på graviditeten, så det spiller også ind i mine tanker...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2016

Liv_86

Når man har lyst og synes tid og overskud er til det

Anmeld Citér

5. oktober 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
CH2012 skriver:

Hejsa allesammen. 

Jeg er lidt nysgerrig for at vide hvornår I synes det er passende at prøve at blive gravide med nr. 2? Hvor stor aldersforskel synes I fungere rigtig godt? 

Vi havde svært ved at blive gravide/holde på graviditeten, så det spiller også ind i mine tanker...

Jeg ville elske at få nr 2 sådan at der var ca 2-3 år imellem dem. Det er dog umiddelbart ikke muligt, da jeg er single og min datter er lidt over 2 år. Men jeg er super skruk, og håber på at nr 2 kommer inden for de næste par år.

Anmeld Citér

5. oktober 2016

Rockertand

CH2012 skriver:

Hejsa allesammen. 

Har prøvet forskellige "afstande", den med 3 år er den mest optimale.

Anmeld Citér

5. oktober 2016

God-mor

CH2012 skriver:

Hejsa allesammen. 

Vores datter på 3 år skal være storesøster til april og der kommer til at være knap 4 år imellem dem Det er bare helt perfekt for OS. Det er jo hvad folks drøm er og hvilket overskud man har. Jeg havde ikke overskud til to helt små, så her der er 4-5 år det optimale og drømmen

Anmeld Citér

5. oktober 2016

skøjte-prinsessen

Det når man syntes og føles det rigtigt.

Selv havde jeg at min datter skulle være ble fri først hun er 5 år nu

Anmeld Citér

5. oktober 2016

Tascha26

CH2012 skriver:

Hejsa allesammen. 

Vi har en datter på knapt 5 år og venter en lillebror der kommer næste måned. 

Jeg synes det er perfekt aldersforskel. Hun har en alder nu hvor hun ved hvad det drejer sig om, hun er til stor hjælp og vil gerne hjælpe, hun er selv meget selvstændig, blefri og forstår hvis mor er lidt mere optaget af lillebror i perioder og hun er ovre afhængighedsårene. Jeg kunne ikke tænke mig at forskellen var mindre

Anmeld Citér

5. oktober 2016

baby_drømme

Vi gik i gang med pb nr. 2 for et par måneder siden. Vores søn blev 3 år i september, vi har ikke haft overskuddet til endnu en før nu. Det har været dejligt at nyde sønnen fuldt ud  

Nu kan jeg ikke vente til der kommer en lille baby i huset igen  

Anmeld Citér

5. oktober 2016

Flødebollen

CH2012 skriver:

Hejsa allesammen. 

Nu har vi lige fået en lille, men det tog os 5 år. Så vi bruger slet ikke prævention og så må vi se.. 

Anmeld Citér

5. oktober 2016

(august)

Har hhv 17mdr og 2,5 år mellem vores 3 og der er fordele og ulemper ved begge dele. 

Synes dog det har været rart at nr 2 var mere bevist om sin rolle som storesøster. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.