kan den måske være den er der

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2016

skøjte-prinsessen

Et negativ billed. Tænker det kun er hvis der er rødt i stregen man kan få et negativ billed. Uh er så bange for testen ikke viser rigtig og der ingenting er at se

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2016

Maalene

skøjte-prinsessen skriver:

Håber virkelig i har ret. Er så nervøs skal til gynækolog her. Kl. 14 hvor hun skal se om der er en graviditet. Er bare bange for at hun siger der intet er 

Du skal ikke være nervøs hvis hun ikke kan se noget - er ret sikker på man ikke kan se det på en scanning endnu 

Men jeg synes også jeg kan se to streger på din test, så et forsigtigt tillykke fra mig 

Anmeld Citér

5. oktober 2016

skøjte-prinsessen

Maalene skriver:

Du skal ikke være nervøs hvis hun ikke kan se noget - er ret sikker på man ikke kan se det på en scanning endnu 

Men jeg synes også jeg kan se to streger på din test, så et forsigtigt tillykke fra mig 

Har en veninde som lige er blevet scannet indvendigt hun var 4+3, de kunne se livmoderen var blev tyk. 

Har bare helt knuder i maven hehe

Men håber i alle har ret og at der gemmer sig en dejlig baby derinde

Anmeld Citér

5. oktober 2016

skøjte-prinsessen

Så har jeg været inde og hun kunne ikke se noget på scanningen endnu men sagde mine g test var positive og mente derfor jeg er gravid. Tør bare ikke håbe endnu

Anmeld Citér

5. oktober 2016

Nel

Så er du helt sikkert gravid! Tillykke med det Du er bare ikke særlig langt henne, så det giver god mening at hun ikke kan se noget.  Jeg krydser fingrer for at den holder ved derinde og det udvikler sig som det skal

Anmeld Citér

5. oktober 2016

skøjte-prinsessen

Nel skriver:

Så er du helt sikkert gravid! Tillykke med det Du er bare ikke særlig langt henne, så det giver god mening at hun ikke kan se noget.  Jeg krydser fingrer for at den holder ved derinde og det udvikler sig som det skal

Mange tak 

Hun sagde det mest normale var at første teste helt positiv når man er i uge 5. Og hun kunne heller ikke se at min mens skulle være på vej.

Så det er forhåbenligt godt nyt

Anmeld Citér

5. oktober 2016

skøjte-prinsessen

Første nogenlunde positiv test fra normal kan da godt være der virkelig gemmer sig en lille babse 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

5. oktober 2016

skøjte-prinsessen

Ras.mussen skriver:

Nej der skal være HCG tilstede

Bliver spændende hvad hun siger imorgen. 

Giv en Update 

Gynækolog mener jeg er gravid. Og skal venter et par dage med at teste så håber jeg kan det

Anmeld Citér

5. oktober 2016

Ras.mussen

skøjte-prinsessen skriver:

Gynækolog mener jeg er gravid. Og skal venter et par dage med at teste så håber jeg kan det

Dejligt tillykke lyder som en rigtig god ide! Pas på med alt det testerri, du har fået en positiv test, og så længe du ikke bløder, er det rigtig gode tegn. 

Må ærligt indrømme at jeg ikke kan se nr. 2 steg, på dit sidste oplagt billede. 

Tænker det fordi din urin ikke er koncentreret nok, test med morgen urin om et par dage, istedet for alle de test sidst på dagen. og nyd din graviditet indtil da 

Anmeld Citér

5. oktober 2016

skøjte-prinsessen

Ras.mussen skriver:

Dejligt tillykke lyder som en rigtig god ide! Pas på med alt det testerri, du har fået en positiv test, og så længe du ikke bløder, er det rigtig gode tegn. 

Må ærligt indrømme at jeg ikke kan se nr. 2 steg, på dit sidste oplagt billede. 

Tænker det fordi din urin ikke er koncentreret nok, test med morgen urin om et par dage, istedet for alle de test sidst på dagen. og nyd din graviditet indtil da 

Den var også svær at fange men to test fra normal er svagt positive. 

Bliver bare hårdt at skulle vente når jeg gerne vil have en fuld tydelig positiv test

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.