kan den måske være den er der

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.287 visninger
33 svar
5 synes godt om
4. oktober 2016

skøjte-prinsessen

hej alle sammen

(alle negative kommentarer frabedes venligst)

jeg har været igennem et forløb hvor jeg har haft MANGE positive ægl test.

søndag 3+6 tog jeg en g test, NEGATIV også selvom jeg åbnede den.

tog så mandag aften en g test igen, 4+0 min mand, veninde og jeg selv kunne se en utydelig streg. tænkte så yes måske er jeg gravid.

tirsdag morgen 4+1 tog jeg igen en test, og igen blev den positiv, svag men positiv, (desværre så svag at man heller ikke her kunne få den som sådan på billed, men den var rød i stregen)

tog så en test igen i dag (ja lidt test narkoman i dag) med et andet mærke, her kom der ingen skyggestreg eller streg overhoved, prøvede så igen da jeg kom hjem, med en test fra normal og rema (taget med samme urin) test fra normal svag positiv (igen der hvor man ikke kan tage billed) rema negativ.

tænkte så jeg havde bildt mig selv det ind og tog så her til aften to test igen, denne gang en fra netto og en fra normal, normal meget, meget svag streg, og netto igen en svag streg (dog med noget rød i).

mit spørgsmål er så, tror i at selvom stregerne er så svage, at jeg så godt kan være gravid? har læst en del steder at bare det man får en streg så har man hcg i kroppen. 

skal til gynækolog imorgen kl. 14, og er så nervøs for der ikke er noget.

men tænker noget må der jo være når jeg kan få en streg 

håber nogen kan hjælpe

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2016

Ras.mussen

skøjte-prinsessen skriver:

hej alle sammen

(alle negative kommentarer frabedes venligst)

jeg har været igennem et forløb hvor jeg har haft MANGE positive ægl test.

søndag 3+6 tog jeg en g test, NEGATIV også selvom jeg åbnede den.

tog så mandag aften en g test igen, 4+0 min mand, veninde og jeg selv kunne se en utydelig streg. tænkte så yes måske er jeg gravid.

tirsdag morgen 4+1 tog jeg igen en test, og igen blev den positiv, svag men positiv, (desværre så svag at man heller ikke her kunne få den som sådan på billed, men den var rød i stregen)

tog så en test igen i dag (ja lidt test narkoman i dag) med et andet mærke, her kom der ingen skyggestreg eller streg overhoved, prøvede så igen da jeg kom hjem, med en test fra normal og rema (taget med samme urin) test fra normal svag positiv (igen der hvor man ikke kan tage billed) rema negativ.

tænkte så jeg havde bildt mig selv det ind og tog så her til aften to test igen, denne gang en fra netto og en fra normal, normal meget, meget svag streg, og netto igen en svag streg (dog med noget rød i).

mit spørgsmål er så, tror i at selvom stregerne er så svage, at jeg så godt kan være gravid? har læst en del steder at bare det man får en streg så har man hcg i kroppen. 

skal til gynækolog imorgen kl. 14, og er så nervøs for der ikke er noget.

men tænker noget må der jo være når jeg kan få en streg 

håber nogen kan hjælpe

Først og fremmest kan du ikke sammenligne flere forskellige tests. De er ikke nødvendigvis lige følsomme. Dvs. At det ene mærke sagtens kan være positiv og et andet mærke negativ. 

Så vil jeg sige at de g-test, hvor tests stregen ikke har farve men er "hvidlig" er en skyggestreg. En skyggestreg skal aflæses som negativ. 

Så længe test stregen er "lyserødlig/lilla agtig" er der håb forude, og højs sandsynlig en graviditet. 

Udover det, så test med morgen urin, når det om handler g-tests. Da urinen helst skal have været i kroppen i 4 timer.

krydser finger 

Anmeld Citér

4. oktober 2016

skøjte-prinsessen

Ras.mussen skriver:

Først og fremmest kan du ikke sammenligne flere forskellige tests. De er ikke nødvendigvis lige følsomme. Dvs. At det ene mærke sagtens kan være positiv og et andet mærke negativ. 

Så vil jeg sige at de g-test, hvor tests stregen ikke har farve men er "hvidlig" er en skyggestreg. En skyggestreg skal aflæses som negativ. 

Så længe test stregen er "lyserødlig/lilla agtig" er der håb forude, og højs sandsynlig en graviditet. 

Udover det, så test med morgen urin, når det om handler g-tests. Da urinen helst skal have været i kroppen i 4 timer.

krydser finger 

testede med morgenurin i morges. stregerne er ikke hvidlige, de så sådan brun-røde ud, og den sidste her er lyserød

Anmeld Citér

4. oktober 2016

Ras.mussen

testede med morgenurin i morges. stregerne er ikke hvidlige, de så sådan brun-røde ud, og den sidste her er lyserød

prøv at vedlæg et billedet 

og ellers bliver det spændende hvad gyn. Siger imorgen 

Anmeld Citér

4. oktober 2016

skøjte-prinsessen

Ras.mussen skriver:

prøv at vedlæg et billedet 

og ellers bliver det spændende hvad gyn. Siger imorgen 

kan godt prøve men det er meget svært og sidst jeg sendte billedet var det helt gryndet så man ikke kunne se

Anmeld Citér

4. oktober 2016

skøjte-prinsessen

Prøver at smide et billed op. Men det svært at se på billeder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

4. oktober 2016

Ras.mussen

Prøver at smide et billed op. Men det svært at se på billeder

Og den så også sådan ud indenfor tiden (10 min.) ? 

Anmeld Citér

4. oktober 2016

skøjte-prinsessen

Ras.mussen skriver:

Og den så også sådan ud indenfor tiden (10 min.) ? 

ja og er ikke blevet stærkere eller svagere siden jeg tog den

Anmeld Citér

4. oktober 2016

Ras.mussen

Jeg kan godt se streg nr. 2, og ville sige den er positiv  tillykke 

Anmeld Citér

4. oktober 2016

Ras.mussen

Og det nok derfor du har testet positiv indtil nu på ÆL testene

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.