Ringe til FG eller bare pylret mand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2016

Anonym trådstarter

EBK skriver:

Din jordemoder.

Jeg har ikke fået en jordemoder endnu da jeg skal føde et andet sted end først planlagt pga. Blodpropper

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2016

Mo9ca

Anonym skriver:

Jeg har ikke fået en jordemoder endnu da jeg skal føde et andet sted end først planlagt pga. Blodpropper

Så er det fødegangen du skal ringe til el. familieambulatoriet.

Mvh. M

Anmeld Citér

3. oktober 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Så synes jeg du skal ringe til fødegangen og fortælle dem hvad du har oplevet, så det kan blive noteret i din journal, og de kan fortælle dig hvordan det skal håndteres fremadrettet, hvis du oplever det igen. 

Jeg synes du skal gøre det med det samme, for dit barns skyld.

Anmeld Citér

3. oktober 2016

Anonym trådstarter

Har fået en tid 14.30 

Anmeld Citér

3. oktober 2016

xStinepigen

En god ide lige at blive tjekket, dor at cære sikker på livmoderhalsen ikke har forkortet sig. Min veninde gik med veer i 3 dage, og ville hellwr ikke ringe forsi hun bare mente hun var pylrtet over sine plukveer, hun fædte efter 5 dage med veer uge 30+5. Altid ring når man oplever noget som kan føre til boget

Anmeld Citér

3. oktober 2016

Anonym trådstarter

xStinepigen skriver:

En god ide lige at blive tjekket, dor at cære sikker på livmoderhalsen ikke har forkortet sig. Min veninde gik med veer i 3 dage, og ville hellwr ikke ringe forsi hun bare mente hun var pylrtet over sine plukveer, hun fædte efter 5 dage med veer uge 30+5. Altid ring når man oplever noget som kan føre til boget

Indtil videre har de mærket på maven og det var fint og hjertelyd også fint, men de vil gerne lige have en.læge indover så nu venter vi

Anmeld Citér

3. oktober 2016

Anonym trådstarter

Nå, fik scannet lille fisen og det så fint ud... de kunne ikke komme med nogen forklaring så jeg blev sendt hjem 

Anmeld Citér

3. oktober 2016

Mo9ca

Anonym skriver:

Nå, fik scannet lille fisen og det så fint ud... de kunne ikke komme med nogen forklaring så jeg blev sendt hjem 

Det var godt at høre. Men selvom der ingen forklaring var på smerterne så reager altid på ve lignende smerter. Specielt når man ikke er længere henne end du er.

Mvh. M

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.