Ringe til FG eller bare pylret mand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.150 visninger
17 svar
19 synes godt om
2. oktober 2016

Anonym trådstarter

Jeg er i dag 20+5 og har nogle ret kraftige smerter der trækker om i lænden, det har stået på den sidste times tid og der er simpelthen intet der hjælper

Manden min synes at jeg skal ringe, men jeg gider ikke at være den pylrede førstegangsfødende og vi har også en køretur på 45 minutter hver vej og det er ret meget hvis nu der ikke er noget alligevel.... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2016

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Jeg er i dag 20+5 og har nogle ret kraftige smerter der trækker om i lænden, det har stået på den sidste times tid og der er simpelthen intet der hjælper

Manden min synes at jeg skal ringe, men jeg gider ikke at være den pylrede førstegangsfødende og vi har også en køretur på 45 minutter hver vej og det er ret meget hvis nu der ikke er noget alligevel.... 

Man skal ikke have kraftige smerter. Baby må komme før din forfængelighed omkring at være den pylrede førstegangsmor.

Ring til fødegangen og lad de profesionelle bedømme. Hellere afsted en gang for meget end en gang for lidt.

Anmeld Citér

3. oktober 2016

1977

Profilbillede for 1977

Ring og snak med dem 

Anmeld Citér

3. oktober 2016

M (:

Anonym skriver:

Hvordan gik det? Håber på det bedste. 

Anmeld Citér

3. oktober 2016

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Tror smerterne gik i sig selv, jeg faldt i hvert fald i søvn og er lige vågnet.

Anmeld Citér

3. oktober 2016

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Anmeld Citér

3. oktober 2016

Newsence

Anonym skriver:

blot til info. jeg oplevede det samme. kraftige smerter der gik i sig selv.. Dette skete 2 gange. Det endte med at 3. gang jeg fik disse smerter fødte jeg min pige ( 2 måneder for tidligt) Jeg fik afvide af jordemoder at smerter er en no go, og havde jeg henvent mig kunne det MÅSKE havde været undgået at jeg fødte SÅ tidligt...

jeg vil ikke skræmme dig men jeg syntes i den grad du stadig bør kontakte læge eller jordemoder og fortælle om de smerter du oplevede.

og i min verden er man ikke pulret, man er bekymret.

Og man er bekymret fordi man gerne vil passe på sin lille guldklump.  

Anmeld Citér

3. oktober 2016

God-mor

Anonym skriver:

Du bør ringe! Det er ikke normalt at have kraftige smerter og det er godt at sundhedspersonalet er orienteret om det. Også hvis det kommer til at ske flere gange. Selvom du ikke har smerter mere så ring alligevel ind og hør hvad de siger. Pøj pøj

Anmeld Citér

3. oktober 2016

Anonym trådstarter

Newsence skriver:

blot til info. jeg oplevede det samme. kraftige smerter der gik i sig selv.. Dette skete 2 gange. Det endte med at 3. gang jeg fik disse smerter fødte jeg min pige ( 2 måneder for tidligt) Jeg fik afvide af jordemoder at smerter er en no go, og havde jeg henvent mig kunne det MÅSKE havde været undgået at jeg fødte SÅ tidligt...

jeg vil ikke skræmme dig men jeg syntes i den grad du stadig bør kontakte læge eller jordemoder og fortælle om de smerter du oplevede.

og i min verden er man ikke pulret, man er bekymret.

Og man er bekymret fordi man gerne vil passe på sin lille guldklump.  

Men hvem skal jeg så ringe til nu?  

Egen læge,fødegangen eller familieambulatoriet?

Anmeld Citér

3. oktober 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Men hvem skal jeg så ringe til nu?  

Egen læge,fødegangen eller familieambulatoriet?

Din jordemoder.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.