Årh kender det alt for godt. 
Vores to første var drenge og nr. 3 en pige. Så kom alle kommentarene. Det var heldigt I fik en pige og er du ikke glad for du fik en pige. Jo selvfølgelig er jeg glad for hende som jeg ville uanset hvad køn hun var blevet. At få sunde raske børn er et priveligie og de individer fremfor køn. Vi fik også den med at vi kan godt forstå I prøvede tredie gang om I kunne få en pige. Nej det var ikke derfor men såmænd bare ønsket om et tredie barn.
Venter nr. 4 nu fordi vi ønsker os 4 børn og så har folk jo mange meninger om at det er jo sjovest at få en pige mere, så pigen ikke skal have tre brødre. Alle mine tre søskende har jo "gjort" det "rigtige".
Mine brødre har hver især en pige og dreng og min søster har to piger og to drenge.
Magter det ikke og skal ligesom sidste gang ikke kende kønnet før fødslen for det har ingen betydning for mig. Hvis jeg er så heldig at bringe endnu et sundt og rask barn til verden er jeg så taknemmelig som jeg overhovedet kan blive og det er faktisk det eneste jeg er fokuseret på. 
Så ja det bliver ret trættende med folks perfekte opsætning af ens børneflok baseret på køn. Så kan virkelig godt forstå dig. 
Anmeld
Citér