Hvornår begyndte i at købe ting til baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.484 visninger
11 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. september 2016

Anonym trådstarter

Hej,

Som overskriften siger, hvornår begyndte i at købe ting til jeres lille spire i maven (hvor langt var i henne)? Både store ting, som tremmeseng, barnevogn etc. og de mindre ting, som puslepude, tøj, sengerad etc.

Jeg har lige siden, jeg stod med en positiv graviditetsprøve i hånden, kigget nettet tyndt for alle de skønne babyting, man kan købe. Det er lige før, at jeg ikke kan vente

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Vi købte det første tøj efter kønsscanning 14+0. 

Barnevognen købte vi omkring 18. Uge, da der var mega lang leveringstid på grund af sommerferielukning. Det skal man lige være obs på. 

Tøj købte vi løbende, og sengerand, puslepude m.v., købte vi omkring uge 30. 

Tremmesengen og tilbehør købte vi omkring uge 32. 

Autostolen havde vi glemt alt om, så det måtte min kæreste ud og købe imens vi lå på barselsgangen.

Anmeld Citér

29. september 2016

Liv_86

Jeg begyndte at kigge hvad jeg ville have af barnevogn da testen var positiv. 

Da vi så fandt ud af at det var tvillinger til en tidlig scanning begyndte jeg at kigge efter en vogn til tvillinger. Den købte vi dagen efter nf. 

Tøj købte jeg lidt af i neutrale farver omkring uge 9. Men måske kun to sæt til hver. Efter kønsscanning købte jeg lidt mere i farver. Tror også det var der omkring jeg købte to trip trap stole, fordi jeg fandt nogle brugte og de skulle males  

Pudslebord og seng købte vi da jeg var 18 uger henne. 

Menu er jeg 21+5 og vi mangler kun 1 autostol, pudslepude og lidt småting. 

Anmeld Citér

29. september 2016

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

Omkring uge 25-26 begyndte jeg at købe de første ting. Eller det passer ikke helt... Jeg købte en lyseblå sparkedragt, da vi havde været til misdannelsesscanning i uge 20 

Anmeld Citér

29. september 2016

ErDuHerIkkeSnart

Ud over enkelte småting, tror jeg at vi købte det meste efter uge 30. Jeg brugte lidt tid på at finde brugte ting og lave flere ting selv - og så forsøgte jeg generelt at se tiden an til efter babys ankomst, for hvor er der dog bare meget komplet unødvendigt udsty på det marked

Anmeld Citér

29. september 2016

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Hej,

Som overskriften siger, hvornår begyndte i at købe ting til jeres lille spire i maven (hvor langt var i henne)? Både store ting, som tremmeseng, barnevogn etc. og de mindre ting, som puslepude, tøj, sengerad etc.

Jeg har lige siden, jeg stod med en positiv graviditetsprøve i hånden, kigget nettet tyndt for alle de skønne babyting, man kan købe. Det er lige før, at jeg ikke kan vente

Omkring 15-20 uger. 

Var ca. halvvejs begge gange da vi købte tremmeseng og barnevogn. 

Tøj var lidt tidligere og så i neutrale farver. 

Anmeld Citér

29. september 2016

Lykkelig-Kvinde

Anonym skriver:

Hej,

Jeg ventede til anden scanning men det var fordi min søster skræmte mig med en dårlig historie om hendes første graviditet hvor der var noget galt.. 

Jeg fortrød hurtigt jeg ikke var startet lidt før efter som min graviditet ikke var som min søsters 

Anmeld Citér

29. september 2016

FrkC

Jeg købte en neutral body efter nf .. Efter kønsscanning 17+0 købte vi et sæt med blå body .. De store ting begyndte vi på efter md og så blev der løbende 'fyldt op' ;) Tøj købte jeg løbende efter md ..

Anmeld Citér

29. september 2016

Anonym

Har købt et sæt sengetøj, en bamse og to body'er i neutrale farver... jeg er ikke engang gravid endnu

Anmeld Citér

29. september 2016

KissMeKissMeKissMe

Jeg er i 21. uge. Har indtil videre kun købt en voksi, som faldt over på tilbud, fordi min veninde og jeg ledte efter en til hendes barn - og så købte vi begge en. 

Jeg er allerede ved at få spat af at kigge på babytøj. Alle familiemedlemmer vil have mig med ud og det kan simpelthen ikke for alvor fange min interesse. 

Vi arver langt det meste, da jeg har en et familiemedlem med mega god smag og som har fået sit sidste barn for et par år siden. Så det er bare mega fedt 

Jeg føler mig stadig meget nygravid, så nok også derfor jeg har lidt problemer med at begynde at shoppe. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.