Hvornår kan jeg teste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.591 visninger
14 svar
1 synes godt om
28. september 2016

paeretrae

Hej d'damer

Mig:
Cyklus på ca. 35 dage

Nuværende cyklus:
Dag 1/5. september - menstruation startede 
Dag 17/21. september - ægløsning (pos. test)
Dag 24/i dag har jeg: tung kvalme næsten konstant, murren i maven og underliv, svimmelhed og forøget hvidt udflåd (meget).

Har bestilt disse tests på nettet:  http://www.billige-teste.dk/babyplan-tidlig-graviditetstest-strimmel-p-203.html

Hvornår vil I mene at jeg kan tage en test? Jeg tænker umiddelbart at vente en uges tid, da det stadig er meget tidligt. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2016

Ras.mussen

paeretrae skriver:

Hej d'damer

Mig:
Cyklus på ca. 35 dage

Nuværende cyklus:
Dag 1/5. september - menstruation startede 
Dag 17/21. september - ægløsning (pos. test)
Dag 24/i dag har jeg: tung kvalme næsten konstant, murren i maven og underliv, svimmelhed og forøget hvidt udflåd (meget).

Har bestilt disse tests på nettet:  http://www.billige-teste.dk/babyplan-tidlig-graviditetstest-strimmel-p-203.html

Hvornår vil I mene at jeg kan tage en test? Jeg tænker umiddelbart at vente en uges tid, da det stadig er meget tidligt. 

Du er det der hedder 3+3. Og forventet mens d. 2 okt  

Jeg ville teste på søndag, hvor du er 4+0. Men man kan købe g tests der kan måle graviditet 4 dage før forventet mens.

Anmeld Citér

28. september 2016

paeretrae

Ras.mussen skriver:

Du er det der hedder 3+3. Og forventet mens d. 2 okt  

Jeg ville teste på søndag, hvor du er 4+0. Men man kan købe g tests der kan måle graviditet 4 dage før forventet mens.

Tak for svar :-)

Tænker ikke at jeg forventer min mens før weekenden, da min sidste cyklus varede 35 dage? Men tænker også umiddelbart at teste søndag, med en tidlig test :-)

Anmeld Citér

28. september 2016

Ras.mussen

paeretrae skriver:

Tak for svar :-)

Tænker ikke at jeg forventer min mens før weekenden, da min sidste cyklus varede 35 dage? Men tænker også umiddelbart at teste søndag, med en tidlig test :-)

Jeg har regnet ud fra dine egne oplysninger 

du har den 17 testet positiv førstegang for ÆL og dvs. At din ÆL har været ca. D. 18, menstrutionen falder 14 dage efter. Dermed vil du have forventet mens. D. 2 okt som er på søndag. Din cyklus vil denne gang være 31 dage 

forventet mens. Hedder altid 4+0 og du er dermed 3+3

Anmeld Citér

28. september 2016

paeretrae

Ras.mussen skriver:

Jeg har regnet ud fra dine egne oplysninger 

du har den 17 testet positiv førstegang for ÆL og dvs. At din ÆL har været ca. D. 18, menstrutionen falder 14 dage efter. Dermed vil du have forventet mens. D. 2 okt som er på søndag. Din cyklus vil denne gang være 31 dage 

forventet mens. Hedder altid 4+0 og du er dermed 3+3

Ja okay på den måde! Det er lidt svært at beregne synes jeg :-) men du stiller det meget godt op! Tak :-)

Anmeld Citér

28. september 2016

Ras.mussen

paeretrae skriver:

Ja okay på den måde! Det er lidt svært at beregne synes jeg :-) men du stiller det meget godt op! Tak :-)

Ja kan det godt være i starten så lidt

krydset finger for din er positiv! Har vedhæftet et billedet, så giver det måske mere mening

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

28. september 2016

Nel

Ras.mussen skriver:

krydset finger for din er positiv! Har vedhæftet et billedet, så giver det måske mere mening

Hvor er den beregner fra?

Anmeld Citér

28. september 2016

Ras.mussen

Nel skriver:

Hvor er den beregner fra?

www.terminsberegner.dk 

Anmeld Citér

28. september 2016

paeretrae

Ras.mussen skriver:

Tak :-) Jeg kan se på dit screenshot at du har tastet den 1. september ind som startdagen for menstruation. Er det for at ramme min ægløsning? :-)

Anmeld Citér

28. september 2016

ErDetSnartNU

Ved de fleste falder ægløsningen 14 FØR næste menstruation, så man kan sige, at det mere er ægløsningen, der bestemmer hvornår menstruationen falder end omvendt �� Man er altid 2+0 ved ægløsningen når der bliver beregnet bagefter. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.