Mon 4 gang er lykkens gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2016

Lisbeth1985

C85 skriver:

Den følelse kender jeg godt, selvom jeg ikke har været i det så længe som dig. Vi har 'kun' forsøgt i 2,5 år, men det er hårdt med alle de negative tests.  Håber du har fået en tydligere streg i dag! 

Testen var desværre negativ i morges :-(

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2016

C85

Lisbeth1985 skriver:

Testen var desværre negativ i morges :-(

Årh det er jeg ked af at høre, men så var det godt, at dine forventninger ikke var for høje.  Hvad er jeres plan så nu?

Anmeld Citér

15. oktober 2016

Lisbeth1985

C85 skriver:

Årh det er jeg ked af at høre, men så var det godt, at dine forventninger ikke var for høje.  Hvad er jeres plan så nu?

Vi forsøger endnu engang med IUI-d :-)

Anmeld Citér

22. oktober 2016

nadjaleah

C85 skriver:

Tak, dog var den også negativ her.  

Hvor er du i behandling henne? Vi har tid til forsamtale til IVF på RH midt november, så har vi ventet i 8 mdr.  Er lidt spændt på, hvor længe det så tager derfra. Håbede også lidt på, at kunne undgå IVF, da det lyder så voldsomt - i hvert fald ift. IUI. 

Hvornår skal du starte op? 

Jeg går i Skive.. 

starter op på reagensglas her start november når min mens kommer.

sys det lyder enormt indviklet og hold nu op man skal derop mange gange til scanning osv. Men hvis der kommer en baby ud af det så gør jeg det gerne ��

Beg har også været igang i 1 år..troede slet ikk det ville tage så lang tid ��

Anmeld Citér

22. oktober 2016

C85

nadjaleah skriver:

Jeg går i Skive.. 

starter op på reagensglas her start november når min mens kommer.

sys det lyder enormt indviklet og hold nu op man skal derop mange gange til scanning osv. Men hvis der kommer en baby ud af det så gør jeg det gerne ��

Beg har også været igang i 1 år..troede slet ikk det ville tage så lang tid ��

Det er da dejligt for jer, at I kan komme til så hurtigt efter iui.  Jeg satser på først at komme i gang i det nye år, for vi skal givetvis først til intromøde - efter forsamtale og så holder de juleferie.  Det er en langsommelig proces, håber også virkelig der kommer et barn ud af det!  Hvor ofte skal man derop??

Krydser fingre for, at det lykkes for jer i 1. forsøg!

Anmeld Citér

22. oktober 2016

nadjaleah

C85 skriver:

Det er da dejligt for jer, at I kan komme til så hurtigt efter iui.  Jeg satser på først at komme i gang i det nye år, for vi skal givetvis først til intromøde - efter forsamtale og så holder de juleferie.  Det er en langsommelig proces, håber også virkelig der kommer et barn ud af det!  Hvor ofte skal man derop??

Krydser fingre for, at det lykkes for jer i 1. forsøg!

Så vidt jeg forstod på intro mødet så skal man derop på sin 2. Menstruation dag. Der får du så recept på hormoner og så skal du derop igen efter nogen dage for at se hvordan æggene udvikler sig og hvor mange der er.

derefter skal du scannes hveranden dag indtil du får taget æg ud.

og så ægoplægning igen efte 2-5 dage

Anmeld Citér

23. oktober 2016

C85

nadjaleah skriver:

Så vidt jeg forstod på intro mødet så skal man derop på sin 2. Menstruation dag. Der får du så recept på hormoner og så skal du derop igen efter nogen dage for at se hvordan æggene udvikler sig og hvor mange der er.

derefter skal du scannes hveranden dag indtil du får taget æg ud.

og så ægoplægning igen efte 2-5 dage

Ja det lyder godt nok også af meget, men sådan er det jo, når ikke det vil lykkes naturligt. 

Jeg glæder mig, som et lille barn til juleaften, til at vi skal til samtale. Nu er det snart og har bare ventet så længe på det. Bliver dejligt når det endelig kan føles som om vi bevæger os fremad. 

Anmeld Citér

29. oktober 2016

nadjaleah

C85 skriver:

Ja det lyder godt nok også af meget, men sådan er det jo, når ikke det vil lykkes naturligt. 

Jeg glæder mig, som et lille barn til juleaften, til at vi skal til samtale. Nu er det snart og har bare ventet så længe på det. Bliver dejligt når det endelig kan føles som om vi bevæger os fremad. 

Jeg går også bare og venter på min menstruation �� Utroligt man kan glæde sig til den kommer haha ����

men så kan jeg endelig komme igang igen ��

Anmeld Citér

29. oktober 2016

C85

nadjaleah skriver:

Jeg går også bare og venter på min menstruation �� Utroligt man kan glæde sig til den kommer haha ����

men så kan jeg endelig komme igang igen ��

Ja det er helt vildt, når man ligefrem glæder sig til sin menstruation.  Håber for jer, at du snart får den, så I kan komme i gang! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.