Mon 4 gang er lykkens gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.164 visninger
28 svar
3 synes godt om
28. september 2016

C85

I dag er jeg blevet insemineret - som overskriften siger er det nu 4. gang. Vi er henvist til IVF på RH og har en tid til forsamtale i november. Sidste gang vi forsøgte med IUI var i marts - jeg har simpelthen haft brug for en lang pause for at få min hjerne væk fra "projektet" og for bare at leve som jeg plejer. Det har været rart og tiltrængt, og jeg følte nu, at jeg var klar til et sidste forsøg, inden vi (måske) skal videre i systemet. 

Jeg havde 2 store æg og ægløsningen var begyndt, så det var lige som det skulle være. Dog var min kærestes sædprøve ikke så god, 4 mio. sædceller, hvor kun halvdelen klarede oprensning. Heldigvis skal der jo kun bruges én stærk lille fyr, så måske der er chance alligevel.  

Har jo som skrevet været igennem 3 forsøg, der ikke har båret frugt, endda på trods af, at jeg havde 4 æg sidste gang..  Jeg forsøger at tro på det denne gang, selvom jeg dybest set forventer at vi skal videre til RH. Det kunne bare være fantastisk, at slippe for det. 

Nå men nu er der kun at vente til det bliver d. 12.10, hvor jeg har testdag, det er altid spændende og lidt nervepirrende. Kryds gerne fingre for mig. 

Havde lige brug for at dele mine tanker med nogen og det blev så jer. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2016

Lisbeth1985

C85 skriver:

I dag er jeg blevet insemineret - som overskriften siger er det nu 4. gang. Vi er henvist til IVF på RH og har en tid til forsamtale i november. Sidste gang vi forsøgte med IUI var i marts - jeg har simpelthen haft brug for en lang pause for at få min hjerne væk fra "projektet" og for bare at leve som jeg plejer. Det har været rart og tiltrængt, og jeg følte nu, at jeg var klar til et sidste forsøg, inden vi (måske) skal videre i systemet. 

Jeg havde 2 store æg og ægløsningen var begyndt, så det var lige som det skulle være. Dog var min kærestes sædprøve ikke så god, 4 mio. sædceller, hvor kun halvdelen klarede oprensning. Heldigvis skal der jo kun bruges én stærk lille fyr, så måske der er chance alligevel.  

Har jo som skrevet været igennem 3 forsøg, der ikke har båret frugt, endda på trods af, at jeg havde 4 æg sidste gang..  Jeg forsøger at tro på det denne gang, selvom jeg dybest set forventer at vi skal videre til RH. Det kunne bare være fantastisk, at slippe for det. 

Nå men nu er der kun at vente til det bliver d. 12.10, hvor jeg har testdag, det er altid spændende og lidt nervepirrende. Kryds gerne fingre for mig. 

Havde lige brug for at dele mine tanker med nogen og det blev så jer. 

Jeg krydser fingre for, at det er jeres tur nu

Jeg skal selv insemineres i morgen, så jeg går også den lange tid til testdag i møde (hvem der bare ejede en tryllestav)..

Held og lykke!!

Anmeld Citér

28. september 2016

C85

Lisbeth1985 skriver:

Jeg skal selv insemineres i morgen, så jeg går også den lange tid til testdag i møde (hvem der bare ejede en tryllestav)..

Held og lykke!!

Tak!  Krydser også fingre for dig!  

Og så kan vi jo følges lidt ad, du må ha' testdag dagen efter mig. Hvor mange forsøg har du været igennem? 

Anmeld Citér

29. september 2016

Lisbeth1985

C85 skriver:

Tak!  Krydser også fingre for dig!  

Og så kan vi jo følges lidt ad, du må ha' testdag dagen efter mig. Hvor mange forsøg har du været igennem? 

Vi har været igennem et langt forløb siden 2010,hvor vi startede i behandling (se min profil). Jeg blev gravid i vores femte ICSI sidste år,men mistede desværre i uge 12. Efterfølgende har det vist sig,at min mands sæd nok er årsagen,så vi er nu igang med IUI-d - det er vores andet forsøg med donorsæd.

Jeg har testdag d.13 :-)

Anmeld Citér

1. oktober 2016

nadjaleah

Uhh jeg har fødselsdag d. 12/10 så jeg tror på den er der ������������

Jeg skal selv teste d 5/10 Som er mit 3. Forsøg.. 

Anmeld Citér

2. oktober 2016

C85

Lisbeth1985 skriver:

Vi har været igennem et langt forløb siden 2010,hvor vi startede i behandling (se min profil). Jeg blev gravid i vores femte ICSI sidste år,men mistede desværre i uge 12. Efterfølgende har det vist sig,at min mands sæd nok er årsagen,så vi er nu igang med IUI-d - det er vores andet forsøg med donorsæd.

Jeg har testdag d.13 :-)

Årh det lyder også til at have været et hårdt forløb!  Håber for jer, at det lykkes i dette forsøg! 

Anmeld Citér

2. oktober 2016

C85

nadjaleah skriver:

Uhh jeg har fødselsdag d. 12/10 så jeg tror på den er der ������������

Jeg skal selv teste d 5/10 Som er mit 3. Forsøg.. 

Det kunne være fantastisk, hvis den var der denne gang! 

Og så er der ikke længe til, at du skal teste. Kan du mærke noget?? Håber i hvert fald for dig, at tredje gang er lykkens gang. 

Anmeld Citér

2. oktober 2016

Lisbeth1985

C85 skriver:

Årh det lyder også til at have været et hårdt forløb!  Håber for jer, at det lykkes i dette forsøg! 

Tak!

Anmeld Citér

3. oktober 2016

ønskebørn74

Lisbeth1985 skriver:

Held og lykke!!

Pøj pøj sødeste ❤️

Anmeld Citér

3. oktober 2016

Lisbeth1985

ønskebørn74 skriver:

Pøj pøj sødeste ❤️

Tak 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.