I dag er jeg blevet insemineret - som overskriften siger er det nu 4. gang. Vi er henvist til IVF på RH og har en tid til forsamtale i november. Sidste gang vi forsøgte med IUI var i marts - jeg har simpelthen haft brug for en lang pause for at få min hjerne væk fra "projektet" og for bare at leve som jeg plejer. Det har været rart og tiltrængt, og jeg følte nu, at jeg var klar til et sidste forsøg, inden vi (måske) skal videre i systemet. 
Jeg havde 2 store æg og ægløsningen var begyndt, så det var lige som det skulle være. Dog var min kærestes sædprøve ikke så god, 4 mio. sædceller, hvor kun halvdelen klarede oprensning. Heldigvis skal der jo kun bruges én stærk lille fyr, så måske der er chance alligevel.
Har jo som skrevet været igennem 3 forsøg, der ikke har båret frugt, endda på trods af, at jeg havde 4 æg sidste gang..
Jeg forsøger at tro på det denne gang, selvom jeg dybest set forventer at vi skal videre til RH. Det kunne bare være fantastisk, at slippe for det. 
Nå men nu er der kun at vente til det bliver d. 12.10, hvor jeg har testdag, det er altid spændende og lidt nervepirrende. Kryds gerne fingre for mig. 
Havde lige brug for at dele mine tanker med nogen og det blev så jer. 
Anmeld
Citér