...har tendens til at flippe fuldstændig skråt 

Jeg synes han er svær at tackle og jeg bliver ofte ked af det og når han er kommet i seng græder jeg. Han taler virkelig grimt. F*ck dig og jeg hader dig, Jeg smadre dig, Jeg flækker dig og i den dur. Sproget er blevet så slemt efter han startede i o.klasse/SFO i sommer.
Jeg vil også nævne at han er rigtig sød, omsorgsfuld, klog osv. Men jeg synes det dårlige overskygger det hele. Nogle gange tager jeg mig selv i at tænke: Gid jeg aldrig havde fået dig. Han kan være så led og så strid. Vi går meget op i herhjemme at man taler ordentlig til hinanden. Hans lillesøster kopiere ham selvfølgelig engang i mellem men hun er slet ikke som ham og jeg ved godt man ikke kan og skal samligne. Vores søn har altid være en mundfuld. Jeg elsker ham overalt men jeg har simpelthen dage hvor jeg slet slet ikke kan rumme ham og hans. Han høre ikke efter 6 ud af 10 gange. Konsekvenser, samtale, anderkendelse m.m INTET virker. Hvad fanden skal jeg/vi gøre?
Når han passes ude så får vi altid af vide han er fantastisk og klog og sød omsorgsfuld høre efter osv. Og så gakker han helt ud når han kommer hjem. I skolen og SFO fortæller De at han er en god og dejlig dreng.
Jeg tænker hvorfor kan jeg ikke få lov at opleve noget mere af det?! Er det bare sådan at være forældre? Jeg ved godt man ikke skal være ens børns bedste venner, men jeg ønsker noget mere respekt. Det går værst ud over mig som mor. Til gengæld er det også mig han går til når han virkelig er ked osv. Nogle gode råd?
Jeg er virkelig ødelagt over det og ønsker ikke at være en lortemor der skælder ud hele tiden. Jeg tror det dårlige overskygger det gode.... for vi har altså også rigtig rigtig mange gode stunder. Det er ikke det. Men hvad pokker skal jeg stille op? Er så ked af det.
Anmeld
Citér