Lilott skriver:
Tillykke med graviditeten :-)
Nu har jeg for højt stofskifte, men jeg blev i min første graviditet tilbudt tre ekstra scanninger og i denne graviditet har jeg fået to ekstra scanninger.
Nu har jeg jo aldrig prøvet at være gravid uden stofskifte sygdom, så jeg har ikke noget at sammenligne med - men jeg synes at jeg i min første graviditet havde det meget nemt i forhold til hvad man hører fra andre. Denne gang døjer jeg noget mere med mit bækken, men det har jo ikke noget med sygdommen at gøre
jeg har fået at vide at jeg pga af sygdommen er disponeret til at føde for tidligt og at mine børn sandsynligvis vil være mindre end gennemsnittet. Men min første er født 40+0 og vejede 3240 g og jeg er nu 34+6 og i sidste uge blev babyen skønnet til 2500 g ved scanning.
Så det hele kan sagtens forløbe ganske normalt selvom statistikken viser noget andet :-)
Tusind tak 
Vi blev meget overraskede over de 2 streger da vi havde forventet at det ville tage omkring 1 år! Så det var så skønt 
Mega dejligt at vide at det sagtens kan gå godt og at det heller ikke behøver at være en "slem" graviditet.
Nu glæder jeg mig bare til at komme lidt længere i graviditeten, så det rigtig kan gå op for én hvor stort det egentlig er 
Anmeld
Citér