Hvor lang tid tog det ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.222 visninger
20 svar
2 synes godt om
24. september 2016

Anonym trådstarter

Hvor lang tid tog det jer at blive gravide og gjorde i noget ekstra for at blive gravide ? 

Lå på bestemte måder, tog æggeløsnings test osv ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2016

Nel

Efter første måned Vi gjorde på ingen måder noget ud over det normale. Det måske ikke det svar du søgte, men sådan gik det til her

Anmeld Citér

24. september 2016

Christabelle

Det tog 3 cyklusser. Brugte ægløsningstests i den cyklus det lykkedes.

Anmeld Citér

24. september 2016

baby_drømme

1. gang tog det 4-5 måneder før jeg blev gravid. Vi gjorde ikke noget særligt, vi tog det som det kom. Sex hver anden dag ca. og en gang i mellem vendte jeg benene op i vejret, men tror næppe det gør nogen forskel  

Nu prøver vi at lave en baby igen, og indtil videre har det taget snart 2 måneder. Denne gang tager jeg vitamin piller for gravide, det skulle være en god idé når man planlægger graviditet  

Anmeld Citér

24. september 2016

Vivienne

1. gang ved 1. forsøg

2. gang 3 mdr. (Dog her var vi ikke aktive som første gang)

Anmeld Citér

24. september 2016

God-mor

Anonym skriver:

Hvor lang tid tog det jer at blive gravide og gjorde i noget ekstra for at blive gravide ? 

1. Barn - 3 måneder

2. Barn - 4 måneder 

Jeg har ikke taget ægløsningstest. Vi havde sex et par gange om ugen ligesom vi plejer. 

Anmeld Citér

24. september 2016

Tascha26

Anonym skriver:

Første graviditet i første cyklus.

Anden graviditet i 18 cyklus (brugte her æl test i flere cyklusser, og den 18 cyklus hvor jeg blev gravid brugte vi æl test) 

Anmeld Citér

24. september 2016

loubri

Det tog 2 mdr og 27 dage før jeg stod med en positiv test. 

Vi gjorde absolut ingen ting. Min kæreste sagde da han så den positive test: det kan ikke passe. Har vi overhovedet haft sex? 

Så her blev der ikke gjort noget som helst 

Anmeld Citér

24. september 2016

FrkC

Vi brugte godt halvandet år .. Kom efter godt 1 år i behandling og herefter lykkedes det i første forsøg .. Jeg brugte æl-teste de fleste måneder inden behandling .. 

Anmeld Citér

24. september 2016

Zelinasmor

Brugte ægløsningsteste og har fast cyklus. Det tog 11 måneder. Vi havde sex hver anden dag og vi tog begge nogle kost tilskud. Vi er begge unge. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.