Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Og ægløsning er altid 2 uger før mens så er man 4+0 ved mens
Argh det er så ikke rigtigt
Lutealfasen variere rigtig meget fra kvinde til kvinde.. Normalen er 14 dage ja, men det er langt fra alle der har en lutealfase på 14 dage
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CK13 skriver: Argh det er så ikke rigtigt Lutealfasen variere rigtig meget fra kvinde til kvinde.. Normalen er 14 dage ja, men det er langt fra alle der har en lutealfase på 14 dage
+ - et par dage. Ægget skal ud og der kan ikke gå f.eks. 1 mdr efter. Så lang tid tager det ikke for ægget at vandre ud og komme ud med mens.
Men i bund og grund er det lige gyldigt. For TS finder nok ud af hvor langt hun er når hun bliver scannet (tidlig scanning tænker jeg)
I alt fald tillykke med graviditeten TS! For du er gravid om det er 3+4 eller 4+3 eller noget helt tredje og nyd det!
loubri skriver: + - et par dage. Ægget skal ud og der kan ikke gå f.eks. 1 mdr efter. Så lang tid tager det ikke for ægget at vandre ud og komme ud med mens. Men i bund og grund er det lige gyldigt. For TS finder nok ud af hvor langt hun er når hun bliver scannet (tidlig scanning tænker jeg) I alt fald tillykke med graviditeten TS! For du er gravid om det er 3+4 eller 4+3 eller noget helt tredje og nyd det!
Nogle har en lutealfase på 6 dage fx. og har svært ved at blive gravide, mens andre kan have en lutealfase på op til 19 dage
- Så det kan sagtens variere meget mere end et par dage Selv var min kun på 7 dage efter et p-pille forbrug i 10 år
Ja helt sikkert! Stort tillykke til TS Jeg håber at det snart bliver min og min kærestes tur også
Jeg er også selv lidt i tvivl men ja, om det er 3+4 eller 4+3 eller hvad det er, er underordnet.. Der er langt om længe kommet to streger og det er dét der betyder noget.. Resten tager vi som det kommer tusind tak allesammen! Det er så stort jo!
CK13 skriver: Nogle har en lutealfase på 6 dage fx. og har svært ved at blive gravide, mens andre kan have en lutealfase på op til 19 dage - Så det kan sagtens variere meget mere end et par dage Selv var min kun på 7 dage efter et p-pille forbrug i 10 år Ja helt sikkert! Stort tillykke til TS Jeg håber at det snart bliver min og min kærestes tur også
Jeg håber også det er din kæreste og din tur snart
Hamogjeg skriver: Jeg er også selv lidt i tvivl men ja, om det er 3+4 eller 4+3 eller hvad det er, er underordnet.. Der er langt om længe kommet to streger og det er dét der betyder noget.. Resten tager vi som det kommer tusind tak allesammen! Det er så stort jo!
Jeg ville tage til lægen og forklare hvordan din cyklus er osv.
Så ved lægen om det er nødvendigt at sende dig til en scanning for at se hvor langt du er
loubri skriver: Jeg ville tage til lægen og forklare hvordan din cyklus er osv. Så ved lægen om det er nødvendigt at sende dig til en scanning for at se hvor langt du er
Det er helt sikkert også min plan - men nu har jeg jo først lige fundet ud af det så jeg venter lige til mandag med at ringe til læge så tager vi det som det kommer, det eneste det betyder noget nu er at der er to dejlige streger
Hamogjeg skriver: Jeg skulle efter sigende være 4+3, så det er jo helt nyt Skulle egentlig først teste på tirsdag da jeg har en cyklus på 34 dage, men forsøgte idag og det var jo en glædelig nyhed! men nu må vi se om mine beregninger er rigtige Det er helt vildt som jeg synes man kan mærke der sker ting inde i kroppen, det bobler og jager helt vildt.. Det er så vildt
Jeg skulle efter sigende være 4+3, så det er jo helt nyt Skulle egentlig først teste på tirsdag da jeg har en cyklus på 34 dage, men forsøgte idag og det var jo en glædelig nyhed! men nu må vi se om mine beregninger er rigtige Det er helt vildt som jeg synes man kan mærke der sker ting inde i kroppen, det bobler og jager helt vildt.. Det er så vildt
Spændende!
Du må gerne snuden besked om hvad lægen siger ift. hvor langt du er
silaslilje skriver: Spændende! Du må gerne snuden besked om hvad lægen siger ift. hvor langt du er
Det skal jeg gøre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128