Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg vil lige dele en glæde med jer!
Jeg har den sidste uge, haft en boblende fornemmelse, ømme bryster, samt en træls kvalmende fornemmelse - idag tænkte jeg så jeg ville tage en test - DEN VAR POSITIV...
Jeg skal være moooor.. Jeg er så glad! 8 måneder har vi forsøgt og nu er det endeligt lykkes!!
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor dejligt for jer!!! Stort tillykke
JL87 skriver: Hvor dejligt for jer!!! Stort tillykke
Tusind tak!! Det r så stort glæder mig så vildt meget, det kan ikke beskrives
Hamogjeg skriver: Jeg vil lige dele en glæde med jer! Jeg har den sidste uge, haft en boblende fornemmelse, ømme bryster, samt en træls kvalmende fornemmelse - idag tænkte jeg så jeg ville tage en test - DEN VAR POSITIV... Jeg skal være moooor.. Jeg er så glad! 8 måneder har vi forsøgt og nu er det endeligt lykkes!!
Stort tillykke hvor langt er du?
Jeg skulle efter sigende være 4+3, så det er jo helt nyt Skulle egentlig først teste på tirsdag da jeg har en cyklus på 34 dage, men forsøgte idag og det var jo en glædelig nyhed! men nu må vi se om mine beregninger er rigtige Det er helt vildt som jeg synes man kan mærke der sker ting inde i kroppen, det bobler og jager helt vildt.. Det er så vildt
Tillykke
Jeg får det til at du er 3+4 idag.
Den dag mens skal komme er man altid 4+0 lige meget hvor lang ens cyklus er.
loubri skriver: Tillykke Jeg får det til at du er 3+4 idag. Den dag mens skal komme er man altid 4+0 lige meget hvor lang ens cyklus er.
Se her
Prøv denne. http://www.terminsberegner.dk/hvilken-uge-paa-bestemt-dato.htm
Man er altid 4+0 den dag man skal have mens.
Har du indtastet hvor lang din cyklus er? For ellers regner den med at din cyklus er 28 dage for det er gennemsnit
Det er da ægløsningen der bestemmer hvor langt man er ?Der er man jo altid 2+0
CK13 skriver: Det er da ægløsningen der bestemmer hvor langt man er ?Der er man jo altid 2+0
Og ægløsning er altid 2 uger før mens så er man 4+0 ved mens
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128