Anonym skriver:
Håber virkelig i kan hjælpe...
Min kæreste og jeg var gået fra hinanden i ½ år, fordi han var utro og der var en masse problemer. Vi har en datter sammen på 4 år.
Men inden vi fandt sammen igen så jeg også en anden, og nu er jeg gravid 
7 juli var jeg sidst sammen med den anden
11 juli havde jeg menstruation men meget lidt og anderledes
14 juli fandt jeg sammen med min ex kæreste igen
28 juli føltes mine bryster ømme, så tog en test som var negativ
5 august tog jeg en test som var positiv (svagt) dagene efter blev den helt tydelig.
I følge beregninger burde jeg have haft ægløsning (har en cyklus på ca 26 dage) den 24 juli. Men lægen mener det må være sket noget før, og jeg at jeg har haft en ægløsning "uden for nummer".
Jeg var til tidlig scanning da jeg var 7 uger henne, og der regnede hun ud det måtte være sket den 20. juli, måske lidt før...
Hvad tænker i? Er der nogen risiko for det kan være den anden som er far? Altså at det er sket den 7 juli?
Skal jeg sige noget til min kæreste? Han vil bare frakende sig sin rolle til der bliver lavet en faderskabs test, og det vil være synd hvis det er ham (som jeg egentlig hele tiden havde regnet med)..
Ja, der er en risiko.... Og denne risiko gør også at det derfor er vedtaget ved lov at man SKAL oplyse de sexpartnere man har haft indenfor en bestemt periode, netop for at sikre både far og ikke mindst barn viden om sin biologiske far....
Begge mænd bør få den respekt at du fortæller dem hvordan det hele forholder sig, og så må du der efter håndtere hvordan de hver især forholder sig til det...
For en faderskab sag, det er en nødvendighed for at finde den biologiske far, samt det er en ting som loven nu engang kræver.....
Anmeld
Citér