Hejsa :-)
Jeg har egentligt mest brug for at komme ud med et udbrud, men egentlig også om andre har prøvet dette.
Jeg har i noget tid gået med en tand som har haft brug for noget behandling, men jeg har været ved tandlæge og få et overslag og det blev noget mere end hvad jeg ligger inde med ( dette var så 2 år siden og har intet fået lavet på tanden) Jeg fik så den vildeste tandpine i går i min NERVE! Ja tak det gjorde pænt ondt og så tænkte jeg, NEJ nu er det slut, den tand skal ud ( da det er en billig løsning på et smerte problem. Jeg ringer og forklar tandlægen at jeg vil have revet den ud, og jeg ved godt den kan laves, men det har jeg simpelhen ikke økonomien til. Han siger selvfølgelig og jeg skal komme ind næste dag (idag) Jeg kommer så ind idag og siger dette er tanden jeg vil have ud og han kigger på den og siger, den kan du da ikke undværre, så skal jeg til at skære. Det gider jeg ikke, men jeg kan lave en nødløsning indtil du har råd. Ja tak nåede ikke rigtig at sige noget så var han igang med at bedøve mig og nødreperer min tand. Jeg ville jo bare have den ud. Han valgte og krave min nerve ud og ligge en påfyldning, men det betyder så at jeg stadig har problemet, og skal jo derind igen på et tidspunkt. Og det var jo ikke dette jeg ville.
Så nu sidder jeg her, heldigvis med en tand som ikke gør ondt mere, men stadig et problem med den.
Har i prøvet at tandlægen egentlig ikke hører på hvad i har at sige og laver det de nu lyster.
Du får det til at lyde som om han har spændt dig fast mod din vilje og har begået et overgreb mod dig. Det er jo ikke tilfældet.
Du kunne have sagt nej tak og ringet rundt til andre tandlæger for at høre om der var nogen der ville lave det indgreb på dig som du ønskede.
Jeg synes det er helt fair hvis en fagperson siger nej til at lave et indgreb som de ikke kan stå inde for. Du har jo selv muligheden for at finde en anden som vil.
Og ud fra hvad en anden skriver her i tråden, ville det blive omkring 6.000 kr hvis der skal skæres/opereres og så er det alligevel ikke helt billigt.
Anmeld
Citér