sex og sæden bagefter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2016

Anonym

Pianisten skriver:

Jeg vil bare lige pointere at hvis der efter en tidligere ejakulation sidder sædceller i præ-sæden, så kan det godt lade sig gøre at blive gravid af det

Teoretisk set, det er et enormt dårligt miljø for overlevelse, så der skal være ret kort tidsperspektiv, og varme-/surhedsgrad skal være bedre end hos de fleste.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2016

Princesspigen

Anonym skriver:

Præsæd er en kirtelvæske, der ikke indeholder sæd celler, og man kan således ikke blive gravid af den.

Præ = før, det vil sige væsken, der kommer før sæden, og den bruges til at smøre, således at banen er "klargjort" 

Okay, det vidste jeg ikke.. Jeg har altid fået af vide man kunne blive gravid af det netop derfor man sku bruge kondom helt fra start så man ikke blev gravid 

Anmeld Citér

23. september 2016

Muhmi

Præsæd er en kirtelvæske, der ikke indeholder sæd celler, og man kan således ikke blive gravid af den.

Præ = før, det vil sige væsken, der kommer før sæden, og den bruges til at smøre, således at banen er "klargjort" 

Der er da næsten altid levende sædceller i præsæden 

Anmeld Citér

23. september 2016

Anonym

Muhmi skriver:

Der er da næsten altid levende sædceller i præsæden 

Det må du gerne uddybe.

Anmeld Citér

24. september 2016

Anonym trådstarter

samtlige læger jeg har haft har sagt at du godt kan blive gravid af presæd, men så skal du have sex ved æl ellers kan du ikke, og nogen har sagt at chancen næsten er størts dagen efter æl da ægget så er vandret helt ned.

men har også læst en del steder på nettet at man godt kan blive gravid af presæd, men at der blot ikke er så mange sædceller i. kender også en del der er blevet gravide  af at deres mand har trukket ud og kommet ud over dem.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.