sex og sæden bagefter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.514 visninger
14 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. september 2016

Anonym trådstarter

det er lidt pinligt at spørge men har virkelig ikke en skid forstand på det.

når man har sex og manden kommer/ får udløsning, kommer sæden så altid ud igen? eller kan den godt blive sidden deroppe og så først kommer ud når man tisser hvor man så ikke lægger mærke til det ryger ud?

samt er det sandt at når en mand får orgasme så kommer der stadig sæd ud bare ikke lige så meget? 

kan ikke finde svarene på google

håber nogen kan svarene eller har en teori

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2016

JeanMckinley

1. Sæden kommer ud med det samme, medmindre du bevidst holder den inde med din bækkenbundsmuskulatur. 

2. Sæden kommer sammen med mandens orgasme,medmindre han kender teknikken til tør-orgasme. 

Anmeld Citér

22. september 2016

Anonym

Anonym skriver:

når man har sex og manden kommer/ får udløsning, kommer sæden så altid ud igen? eller kan den godt blive sidden deroppe og så først kommer ud når man tisser hvor man så ikke lægger mærke til det ryger ud?

samt er det sandt at når en mand får orgasme så kommer der stadig sæd ud bare ikke lige så meget? 

For mig er det lidt forskelligt. Ofte kommer sæden ud med det samme, så har altid papir i nærheden af sengen. Men så er der også gange, hvor der ikke sker noget før jeg engang går ud og tisser, og kan så mærke det kommer ud der. 

Jeg kan desværre ikke helt forstå dit andet spørgsmål. Altså, sæden kommer jo ud når manden kommer/får orgasme...

Anmeld Citér

22. september 2016

Princesspigen

Anonym skriver:

Det er altid okay at spørge 

vi har alle skulle lære det et sted 

først og fremmest så kan sæden blive oppe i dig i op til 5 dage, den vil selvfølgelig blive sløv og med tiden dø 

alle mænd har præsæd hvilke vil sige at du sagtens kan blive gravid bare det hans lem er oppe i dig, præsæd er sædsæller der kommer lidt ud ad mens den "hygger sig"

en anden ting så i mine øjne så er orgasme og det at komme det samme når man taler mænd, det kan være experter vil sige jeg tager fejl

sæd kan godt komme ud når man tisser, men det kan os løbe ud af sig selv eller måske når du går i bad osv..

Bliver det oppe så dør det og kommer ud på et tidspunkt

håbef du fik svar på dine spørgsmål  

Anmeld Citér

22. september 2016

Anonym

Princesspigen skriver:

Det er altid okay at spørge 

vi har alle skulle lære det et sted 

først og fremmest så kan sæden blive oppe i dig i op til 5 dage, den vil selvfølgelig blive sløv og med tiden dø 

alle mænd har præsæd hvilke vil sige at du sagtens kan blive gravid bare det hans lem er oppe i dig, præsæd er sædsæller der kommer lidt ud ad mens den "hygger sig"

en anden ting så i mine øjne så er orgasme og det at komme det samme når man taler mænd, det kan være experter vil sige jeg tager fejl

sæd kan godt komme ud når man tisser, men det kan os løbe ud af sig selv eller måske når du går i bad osv..

Bliver det oppe så dør det og kommer ud på et tidspunkt

håbef du fik svar på dine spørgsmål  

Præsæd er en kirtelvæske, der ikke indeholder sæd celler, og man kan således ikke blive gravid af den.

Præ = før, det vil sige væsken, der kommer før sæden, og den bruges til at smøre, således at banen er "klargjort" 

Anmeld Citér

22. september 2016

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Præsæd er en kirtelvæske, der ikke indeholder sæd celler, og man kan således ikke blive gravid af den.

Præ = før, det vil sige væsken, der kommer før sæden, og den bruges til at smøre, således at banen er "klargjort" 

Hvis du laver en hurtig Google søgning, så kan du sagtens blive gravid af præ-sæd og det er derfor man fraråder "stå af i Roskilde"-metoden. 

Anmeld Citér

22. september 2016

Zelinasmor

Altså her ryger noget ud med det samme jeg går ud på toilet bagefter. Tisser altid lige efter for at undgå blærebetændelse og svamp pga sex. Men tit ryger alt ikke ud og det kommer så nogengange dagen efter lige pludselig. 

Anmeld Citér

22. september 2016

Pianisten

Anonym skriver:

Hvis man studerer en mands udløsning, så vil man kunne se at han "skyder" over flere omgange, typisk først meget hårdt og derefter lidt mindre. Den sæd, som ikke bliver sendt så hårdt afsted, er den som kommer først ud, når man f.eks rejser sig, fordi den netop vil ligge lavt i skeden. Men den sæd som er blevet "skudt" hårdt afsted, vil typisk komme ud lidt senere end det andet, f.eks hvis du går på toilettet efter noget tid. Derfor er det forskelligt hvor lang tid der går før det hele kommer ud igen. Og hvis man så samtidig ikke bruger prævention, så kan der sidde sædcellerester deroppe i flere dage.

Når en mand ejakulerer og får orgasme samtidig er det typisk der den stærkeste ejakulation kommer - altså der hvor der kommer mest sæd. Men han kan godt frigive sæd uden at få orgasme - ligesom han godt kan få orgasme uden at frigive sæd

Anmeld Citér

22. september 2016

Anonym

Benjamins'mor skriver:

Hvis du laver en hurtig Google søgning, så kan du sagtens blive gravid af præ-sæd og det er derfor man fraråder "stå af i Roskilde"-metoden. 

Du kan sandsynligt Google dig til hvad som helst, men præsæd eller præejakulat indeholder ikke sædceller, idet det er kirtelvæske, prøv at Google det

Anmeld Citér

22. september 2016

Pianisten

Anonym skriver:

Jeg vil bare lige pointere at hvis der efter en tidligere ejakulation sidder sædceller i præ-sæden, så kan det godt lade sig gøre at blive gravid af det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.