Jeg skal giftes og har fortrudt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2016

Babilooo

Ej undskyld.. Men det er helt skørt.

I er i RKI fordi I ikke har kunne betale institution..??!!

alt .. Og jeg mener alt bortset fra husleje og mad på bordet kommer efter betaling af vuggestue eller anden institution. Dvs. Man bruger ikke penge på tøj, bryllup, cigaretter, frisør, bil eller lignende,  før man har betalt for pladsen. Hvad har I prioriteret..? Tilsyneladende ikke særligt voksent. 

I lyder til at være lige uansvarlige. Tag fat i banken eller en økonomisk rådgiver - og få lagt en plan. Og drop brylluppet.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2016

Noah2010

Mit råd er LAD VÆRE med at blive gift nu!  Jeg var også i tvivl om jeg skulle giftes, men smed tanken i baghovedet og gjorde det alligevel.  Det skulle jeg ALDRIG have gjort. Det kostede dyre lærepenge! Og jeg fortryder jeg gjorde det! Arbejd på jeres forhold i stedet, hvis i gerne vil være sammen og elsker hinanden, så er det vel ligegyldigt om i er gift eller ej. 

Og tænker du på "åh nej hvad vil folk ikke sige til at vi aflyser" så skod hul i det! ALLE vil forstå beslutningen. Måske ikke lige nu, men giv dem tid, og de forstår.  Det fandt jeg ud af bagefter, da det var en af de ting der gik mog allermest på.

Vil meget gerne høre udfaldet af dit valg

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.