Akupunktur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2016

Musse2016

Babykuller skriver:

Akupunktur er helt sikkert en go ide, da jeg er blevet gravid. Det er selvfølgelig ikk sikkert at det er det der har gjort det, men det tror jeg at det er. Held og lykke til jer. 

Vi begyndte med baby projektet i november og akupunktur begyndte jeg for 14 dage siden ca. Og skal til min anden gang i dag. Jeg er spændt på at se om det har hjulpet på min cyklus som det første  

Eeej, hvor er det bare dejligt at høre. Kæmpe tillykke med det. Håber snart vi har bid igen (: 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2016

Babykuller

Musse2016 skriver:

Vi begyndte med baby projektet i november og akupunktur begyndte jeg for 14 dage siden ca. Og skal til min anden gang i dag. Jeg er spændt på at se om det har hjulpet på min cyklus som det første  

Eeej, hvor er det bare dejligt at høre. Kæmpe tillykke med det. Håber snart vi har bid igen (: 

Jeg tror på at det får din cyklus tilbage til normalen. Tusind tak

Anmeld Citér

13. oktober 2016

Musse2016

Babykuller skriver:

Jeg tror på at det får din cyklus tilbage til normalen. Tusind tak

Er meget spændt på hvad der sker om nogle uger om jeg får det røde eller om der er held og måske der er en baby i stedet for.

men dejligt at høre at det er lykkedes for jer. Ham der udføre akpunkturen siger de har haft mange på det sidste som det er lykkedes for så håber vi bliver en af dem

Anmeld Citér

13. oktober 2016

Babykuller

Musse2016 skriver:

Er meget spændt på hvad der sker om nogle uger om jeg får det røde eller om der er held og måske der er en baby i stedet for.

men dejligt at høre at det er lykkedes for jer. Ham der udføre akpunkturen siger de har haft mange på det sidste som det er lykkedes for så håber vi bliver en af dem

Ja det kunne være mega fantastisk. Jeg håber så meget for jer at det lykkedes. Jeg er bare i den situation at jeg er bange for at miste barnet. 

Anmeld Citér

14. oktober 2016

Musse2016

Babykuller skriver:

Ja det kunne være mega fantastisk. Jeg håber så meget for jer at det lykkedes. Jeg er bare i den situation at jeg er bange for at miste barnet. 

Kan virkelig godt forstå dig. Jeg frygter virkelig også de første uger og har bestemt mig for at jeg vil have en tidlig scanning. Jeg vil ikke vente 12 uger hvis det er dårlig nyt igen. 

Men er tror også på at man kommer langt med positive tanker , så den vælger jeg at holde fast i. Jeg er overbevist om at vi nok skal få alle de børn vi ønske. 

Anmeld Citér

15. november 2016

Musse2016

Babykuller skriver:

Akupunktur er helt sikkert en go ide, da jeg er blevet gravid. Det er selvfølgelig ikk sikkert at det er det der har gjort det, men det tror jeg at det er. Held og lykke til jer. 

Akupunktur var helt sikkert noget værd. 

Vi er ihvertfald også blevet gravide igen 

Anmeld Citér

15. november 2016

Babykuller

Musse2016 skriver:

Akupunktur var helt sikkert noget værd. 

Vi er ihvertfald også blevet gravide igen 

Ej hvor dejligt for jer. kæmpe tillykke  og kæmpe herfra. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.