Akupunktur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

713 visninger
16 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. september 2016

Musse2016

Hej. 

Nogen som har prøvet akupunktur til at blive gravide?

hvordan gik det?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2016

Babykuller

Jeg er I gang med akupunktur og har været det i et par måneder nu og der er ikk sket noget endnu. Men jeg håber da, at der snart sker noget. 

Anmeld Citér

20. september 2016

Musse2016

Vil du fortælle lidt om de forløb om hvordan og hvor tit du får det?

Anmeld Citér

21. september 2016

Babykuller

Min mand og jeg har forsøgt i over 1 år og vi vil gerne blive naturligt gravide. Derfor har vi prøvet akupunktur. Jeg kan ikk fortælle så meget om hvad han gør, idet han ikk siger ret meget. Han siger dog at jeg er meget anspændt, hvilket jeg også kan mærke, at han har løsnet op for. Jeg synes at i skal give det et forsøg.  

Anmeld Citér

21. september 2016

Babykuller

Jeg får ca. En gang om ugen.  og det er næsten hele kroppen jeg får nåle i. Ca. 10-15 nåle og det gør ikk ret ondt 

Anmeld Citér

22. september 2016

Musse2016

Babykuller skriver:

Jeg får ca. En gang om ugen.  og det er næsten hele kroppen jeg får nåle i. Ca. 10-15 nåle og det gør ikk ret ondt 

Fedt. 

Jeg har bestilt tid og giver det en chance. Ville også helst at vi selv kunne. Og det kan vi jo også godt vi har da gjort det. Men den vente tid er bare et sort hul i rummet. Så nu må det have en chance og så må vi se om det virker eller ikke 

Anmeld Citér

23. september 2016

Babykuller

Musse2016 skriver:

Fedt. 

Jeg har bestilt tid og giver det en chance. Ville også helst at vi selv kunne. Og det kan vi jo også godt vi har da gjort det. Men den vente tid er bare et sort hul i rummet. Så nu må det have en chance og så må vi se om det virker eller ikke 

Fedt. Hvor lang tid har I prøvet? Og hvor lang tid tog det med den første. Vi har ikk nogen endnu. 

Anmeld Citér

27. september 2016

Musse2016

Babykuller skriver:

Fedt. Hvor lang tid har I prøvet? Og hvor lang tid tog det med den første. Vi har ikk nogen endnu. 

Ve begyndte i november og opdagede det i juni og ja nu venter vi så på at det skal ske igen. Men det føles langsomt når ens cyklus er en by i Rusland. Så håber akupunktur kan hjælpe. 

Hvor længe har i prøvet?

Anmeld Citér

7. oktober 2016

Babykuller

Musse2016 skriver:

Ve begyndte i november og opdagede det i juni og ja nu venter vi så på at det skal ske igen. Men det føles langsomt når ens cyklus er en by i Rusland. Så håber akupunktur kan hjælpe. 

Hvor længe har i prøvet?

At blive gravide eller akupunktur? Jeg tror godt at det kan få din cyklus tilbage til normalen igen. Akupunktur har vi prøvet i 3 mdr ca og graviditet har vi prøvet i 15 mdr ca. Nu må der gerne ske noget. Vi skal på sygehuset den 8 december og håber at de kan hjælpe os. 

Anmeld Citér

9. oktober 2016

Babykuller

Akupunktur er helt sikkert en go ide, da jeg er blevet gravid. Det er selvfølgelig ikk sikkert at det er det der har gjort det, men det tror jeg at det er. Held og lykke til jer. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.