Fosterskøn i uge 30?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2016

MissTas

rikkeivalo skriver:

Nej jeg har type 2 diabetes og gik derfor til ekstra tjek, jeg var til scanning, jordemor og læge den dag, scanning og jordemor gik fint, men da jeg kom ind til lægen kunne jeg fortælle mit blodsukker var faldet meget det sidste døgn,  det viser sig så at det er tegn på at moderkagen ikke fungere så godt mere,  så Ca. 2 timer efter jeg havde snakket med lægen fik jeg ks, det gik utrolig hurtigt og var en meget voldsom oplevelse.... Fostervandet var grønt og de prøver de har taget fra navlestrengen viste at han lå lige på grænsen til ikke at få nok ilt, så det var godt han kom ud 

Puha for en oplevelse an godt forstå du sys det var voldsomt.. Men dælme godt han kom ud da 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2016

Rtjm05

MissTas skriver:

Puha for en oplevelse an godt forstå du sys det var voldsomt.. Men dælme godt han kom ud da 

Ja det var godt  Men vi blev noget overrasket over vægten, men det er jo kun positivt, når han kom ud for tidligt  

Håber det går fint med din lille bebs 

Anmeld Citér

20. september 2016

Bissen

MissTas skriver:

Hvad vejede de ved fødslen? 

Min første blev født 37+1 og vejede 3050, så hun var også en stor en. 

Lillebror er stadig i maven - vurderet til 2200 for lidt over en uge siden (33+3), så vist meget standard. 

Anmeld Citér

20. september 2016

Mami

MissTas skriver:

Hvad blev jeres skønnet til i uge 30? Er selv 30+0 og lillemanden blev i dag skønnet til 1300g. Sys ikke umiddelbart det lyder af så meget i uge i 30. Jordemoder sagde det var i den lave ende men ok. 

Min dreng nr 2 blev foedt I 29+0 Han vejede 1540 gram, og Han var stor, saa syntes det lyder helt normalt 

Anmeld Citér

20. september 2016

MissTas

Bissen skriver:

Min første blev født 37+1 og vejede 3050, så hun var også en stor en. 

Lillebror er stadig i maven - vurderet til 2200 for lidt over en uge siden (33+3), så vist meget standard. 

Okay.. Er det efter uge 30 de begynder at tage ved eller hvad? 

Anmeld Citér

20. september 2016

MissTas

Mami skriver:

Min dreng nr 2 blev foedt I 29+0 Han vejede 1540 gram, og Han var stor, saa syntes det lyder helt normalt 

Okay tak for svar  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.