En Globus til en 5 årig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2016

Troldemommi

AnoMom skriver:

Men det er da bare at nedgraderer hendes intelligens tænker jeg :-) 

men kunne i spørger hende selv om hvad hun helst kunne tænke sig? 

Hun vil have sådan en som farmor's det kommer så ikke på tale, farmor,s globus står på gulvet og har været meget dyr 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2016

modesty

Troldemommi skriver:

Johanne,s farmor har en stor flot globus stående inde på sit kontor, og når vi ikke kan se eller høre Johanne så er der stor sansynlighed for at hun står og kigger fascineret på den, den drejer selv rundt så kun kan se det hele.

Vi har efterhånden stået/sat der mange gange og snakket om jorden og dens opbygning og de forskellige ting der er at se, de forskellige lande, ækvator, polerne, havene, dyrene, menneskerne, bjergene, vulkanerne, jordens indre, magnetfeltet, universet, solen, månen, stjernerne, der er altid noget nyt at snakke om.

Jeg syntes det kunne være dejligt selv at købe en fin Globus til hende, men seriøst de Globuser der er beregnet til børn, syntes de både er grimme og barnlige, så vil jeg hellere købe en almindelig globus som hun jo allerede kender super godt, men min mand er uenig med mig, han syntes jeg gør hende ældre end hun er, hun bliver 5 år på onsdag, og er en helt almindelig kvik pige med altid mange spørgsmål på lager, men nej, jeg vil ikke presse hende, jeg vil bare gerne have at hun skal finde hendes globus ligeså spændende som farmor`s 

Skal jeg købe en almindelig globus eller en børnevenlig Globus til hende?

Almindelig. 

Anmeld Citér

19. september 2016

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123
Troldemommi skriver:

Farmor er speciel nok i forvejen  Jeg ved hun vil elske at sidde og kigge på den på hendes eget værelse, hos farmor er der så mange andre fristelser

Så ville jeg klart købe en rigtig

havde i øvrigt selv en med lys i, den var virkelig flot når det var mørkt

Anmeld Citér

19. september 2016

AnoMom

Troldemommi skriver:

Hun vil have sådan en som farmor's det kommer så ikke på tale, farmor,s globus står på gulvet og har været meget dyr 

Okay men så er den vel også meget sat at det ikke er en børne en hun skal have :-)

Anmeld Citér

19. september 2016

Troldemommi

Mariehøne123 skriver:

Så ville jeg klart købe en rigtig

havde i øvrigt selv en med lys i, den var virkelig flot når det var mørkt

Ja de er flotte med lys i især her når det snart bliver tidligt mørkt udenfor 

Anmeld Citér

19. september 2016

Troldemommi

AnoMom skriver:

Okay men så er den vel også meget sat at det ikke er en børne en hun skal have :-)

En som farmors bliver det ikke, men jeg syntes en flot ny globus i en vis størrelse må være en udemærket substitut 

Anmeld Citér

19. september 2016

AnoMom

Troldemommi skriver:

En som farmors bliver det ikke, men jeg syntes en flot ny globus i en vis størrelse må være en udemærket substitut 

Nåh nej nej det var nu heller ikke det jeg mente. Mente mere når hun siger hun vil have en som farmors så bliver hun nok gladere for en almindelig kontra en børne :-)

Anmeld Citér

19. september 2016

Troldemommi

AnoMom skriver:

Nåh nej nej det var nu heller ikke det jeg mente. Mente mere når hun siger hun vil have en som farmors så bliver hun nok gladere for en almindelig kontra en børne :-)

Ja det tror jeg også, jeg har faktisk lige fået min mand overtalt, så vi køber en almindelig globus til Johanne ��

Anmeld Citér

19. september 2016

Muffinmus

Jeg havde da købt en normal... Globus er både til børn og voksne og hvis dem til børn er billigt kinesisk lort, så hellere en stor flot en.Overvejede selv en, med lys i, så vi kan lave huller der hvor vi rejser hen.

Anmeld Citér

19. september 2016

Mortilah

Helt klart almindelig. Jeg kender ikke dem til børn- men jeg synes slet ikke der er aldersbegrænsning på globus'er vi har også haft fra min dreng var helt lille. De er spændene for børnene 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.