Hyggetråd. Hvad går du op i lige for tiden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2016

Skouboe

Uh, jeg har alt for mange projekter om ørerne pt. 

Jeg er ved at opbygge min nye blog - www.kreablogger.dk Kig gerne forbi og smid en kommentar, ris&ros eller lignende..

Jeg hygger med mit kamera, hvilket også kan ses på bloggen, jeg skal snart have lavet en ny gang sæbe til mit hjemmelavede vaskepulver, jeg laver smykker og jeg går og summer over pigernes nye vintergarderobe - jeg skal i gang med at have udviklet nogle mønstre.

I øvrigt, når I følge en blog, foretrækker I så at følge via Bloglovin', et nyhedsbrev, RSS feed eller?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2016

Leneur

Jeg skal have ombetrukket en hjørnesofa, fik den ganske gratis men stoffet er slidt. De tidligere ejere har så vist haft en våd hund i den, så den lugter, så skal have renset den først men man sidder og ligger så godt i den, så skal jeg til et babyshower hvor jeg vil lave tigerdyret i perler, for det er moren helt vild med. Og datteren min har lige bestilt 32 andre motiver, så ved da vist godt hvad jeg skal lave henover vinteren og så vil jeg også gerne strikke en trøje men er begynder med stort B, så skal have lært hvordan man gør inden 

Anmeld Citér

19. september 2016

MHB

Jeg strikker. Det har jeg gjort siden inden vores ældste blev født for 3 år siden og jeg er bidt af det. Jeg har pt gang i en trøje til vores yngste (traktorgenser) og et sjal min mor skal have i fødselsdagsgave i november. Derefter har jeg ca 17 projekter der ligger og venter, blandt andet en lækker poncho til min venindes datter, en trøje til mig selv, en trøje til min mor og en traktorgenser til vores store dreng, så der er masser at gå i gang med  

Anmeld Citér

19. september 2016

Muffinmus

Hende her vi lige har fået 

Vi har selv to killinger på ca 11 uger der er lovet væk, dem på billedet

Men, Missemor måtte aflives pga sygdom i sidste uge. Så jeg valgte at bringe nyt liv ind i huset og hun er faldet til allerede. Lidt skeptisk ang de andre katte, men det går helt fint.

Jeg skiftes til at lege med alle tre, men jeg bruger en del tid på at sørge for hun føler sig tryk og velkommen. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

19. september 2016

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Jeg sider pt og bruger meget tid på at lære at kode og blive bedre til webdesign. Det er slet ikke så nemt, men med min egen webshop bliver jeg nødt til at kunne dette og ikke være afhængig af andre til at gøre det for mig. 

Det går sådan nogenlunde og i går var jeg kun ved at Kyle computeren i skraldespanden 10 gange 

Jeg kan hverken strikke, sy eller hækle, så sådan nogle projekter har jeg ikke. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.