Hyggetråd. Hvad går du op i lige for tiden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

953 visninger
14 svar
13 synes godt om
18. september 2016

Muhmi

Ja.. Så er jeg vist tilbage igen og dem der kender mig herinde, ved jo, at jeg godt kan lide tråde der ikke bare handler om alle de alvorlige ting, som børn og parforhold.. Der er jo så meget mere end det i vores liv Vi har jo alle nogle ting vi går op i, ved siden af babyer, partner og resten af familien

Og nu her hvor jeg lige sad og hørte én af de sange som jeg er DYBT forelsket i lige for tiden, kom jeg til at tænke på hvad I andre egentlig hører, strikker, laver af kreative ting eller hvad I synes er super fedt for lige netop JER for tiden

Jeg laver her en lille samling af det jeg går op i lige nu og som jeg skal gøre næsten hver dag for at have det dejligt inden i

Finde sødt og ikke helt almindeligt babytøj til lillepigen i mavsen

Sia - Cheap Trills

Er for tiden én af yndlingsangene 

Tag you're it

Er virkelig også én af sangene jeg ELSKER for tiden  Selvom den er mega dyster, så er den bare for FED!

Ariana Grande - Side to Side

Er ellers ikke så meget for Nicki, men den her sang er rigtig god

Der strikkes et tæppe til lillepigen når hun melder sin ankomst

Og senere tror jeg at jeg vil ud og samle en masse efterårs bær/blomster så jeg kan lave en krans til døren Synes det pynter så dejligt at få efterårsfarverne i en krans

Hvad med jer? Der er ingen begrænsninger, alt går

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2016

Pianisten

Sikke en hyggelig tråd  Er vild med dit sy-projekt! 

Jeg har netop fundet ud af at jeg er gravid, så de næste par uger kommer der garanteret til at gå meget tid med læsning om graviditet - synes det er enormt interessant at læse om kost og motion, hvordan man kan fremme en god graviditet osv.. Meeeen når "rusen" så har lagt sig, så vender jeg sikkert tilbage til mine daglige sysler.. Jeg hækler ind i mellem, lige pt er jeg ved at hækle en enhjørning, som ses på billedet - hornet mangler selvfølgelig Og nu har jeg også en grund til at hækle små sko og huer  (Må dog nok holde farverne kønsneutrale indtil videre

Så spiller jeg klaver, og også lidt computer hvis jeg skal koble heeelt af - og om onsdagen går jeg til poledance Det bliver dog nok også en anelse problematisk om nogle måneder

Anmeld Citér

18. september 2016

Pianisten

Pianisten skriver:

Sikke en hyggelig tråd  Er vild med dit sy-projekt! 

Jeg har netop fundet ud af at jeg er gravid, så de næste par uger kommer der garanteret til at gå meget tid med læsning om graviditet - synes det er enormt interessant at læse om kost og motion, hvordan man kan fremme en god graviditet osv.. Meeeen når "rusen" så har lagt sig, så vender jeg sikkert tilbage til mine daglige sysler.. Jeg hækler ind i mellem, lige pt er jeg ved at hækle en enhjørning, som ses på billedet - hornet mangler selvfølgelig Og nu har jeg også en grund til at hækle små sko og huer  (Må dog nok holde farverne kønsneutrale indtil videre

Så spiller jeg klaver, og også lidt computer hvis jeg skal koble heeelt af - og om onsdagen går jeg til poledance Det bliver dog nok også en anelse problematisk om nogle måneder

Øv, kan ikke finde ud af at tilføje et billede.

Nå, men det kan ses på det her link  

http://imgur.com/QeNcsGZ

Anmeld Citér

18. september 2016

Troldemommi

Dejlig tråd, lige for tiden når alle de praktiske opgaver er klaret så dykker jeg ned i fifty schades trilogien, syntes de er pisse dårlige men vi gerne lige se hvordan det går dem, man er jo nysgerrig 

Anmeld Citér

18. september 2016

Lea2787

Profilbillede for Lea2787

Her nydes de sidste par måneder af barslen med familiebesøg, sy, strikke, hækle og høre lydbøger på Mofibo. Har lige syet fire spisesmække, 2 sæt juniorsengetøj, strikker karklude og babyvest til vinter og hækler lidt forskellige bamse/legetøjstingester. 

For tiden hører jeg "Britt-Marie var her". 

Og nå ja, så går resten af tiden jo med at passe baby og det huslige 

Anmeld Citér

18. september 2016

M&Ms

Mens jeg venter på veerne (terminen er på tirsdag), prøver jeg på at få alle mine hækleprojekter færdige (2 halstørklæder og et garnresteprojekt, som jeg ikke ved, hvad munder ud i endnu). Jeg har også kastet mig over at lave eksotiske retter på trods af, at jeg er elendig til at følge opskrifter, så det ender med en hel del improvisering 

Jeg er en af dem, som ofte kaster mig ud i nye projekter, men glemmer tiden og har plidselig travlt pga en deadline. Det bliver spændende, om jeg når i mål denne gang...

Anmeld Citér

18. september 2016

karisima

Jeg syr næsten alt min datters tøj så vintergarderoben i str 116-122 skal være færdig og så er jeg kommet i gang med book folding art. Det er dælme sjovt 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

18. september 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Lige for tiden er jeg gået i gang med lidt hjemme yoga og en tung hulahopring for at komme i en smule bedre form. - Så det går jeg op i

Og matematik  Er lige startet på B-niveau, og synes det er så spændende at jeg sidder og laver forud på afleveringerne 

Anmeld Citér

18. september 2016

Loa

Nu har jeg en lille pige på 18 dage, så lige nu er der ikke mega meget fritid 

Men ellers kan jeg godt lide at bruge tiden på at lave kort til diverse fødselsdage og andre ting vi skal til  Dejligt med mange fødselsdage nu den store pige er startet i skole

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

18. september 2016

1977

Profilbillede for 1977

Jeg er i dag begyndt at hækle en kjole til mig selv  Sådan en overtræks en af olde firkanter.

Og så er NFL sæsonen begyndt, så indtil februar, er det min største tidsrøver om søndagen   

Alle de andre dage bruger jeg på mofibo, hvor jeg er ved at høre "kronvidnet" om Kadper Vetter og læser "hviskende lig" af Dennis Jurgensen 

Musikmæssigt er det Halestorm - altid 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.