"Anarkisten" skriver:
Ham der kommer lige et par spørgsmål her 
Har du klippet din til? Altså klippet noget af "spidsen"? Syntes nemlig den stikker ud og generer en smule. Hvis ja, hvor meget har du klippet af?
Hvor ofte tømmer du den og ja, ndskyld mig, men hvad gør du så? Syntes det er lidt omstændigt, men den kan jo i princippet sidde i 12 timer, så det er jo ikke hele tiden man skal gøre det.
Vender du den på en bestemt må når du sætter den op?
Og det sidste spørgsmål....står eller sidder du?
Ej, der kommer lige et mere.....er det ikke som om den falder lidt ud når man har været på toilet? Tømmer du ved samme lejlighed, skylle og så op igen?
Nu har jeg ikke flere spørgsmål 
Jeg har prøvet lidt forskellige: Divacup, Ladycup, Organicup, Linette og Me Luna. Klart gladest for de to førstnævnte.
Jeg klipper stilken helt af. Kan ikke fordrage at den stikker ud. Havde lige øvet mig på at tage den ud uden stilk først 
Jeg tømmer morgen og inden sengetid. Tømmer bare i toilettet og skyller med rent vand. Den bliver kogt hver måned før og efter mens.
Jeg folder den øverste kant ned/ind. Sidder på hug og skubber koppen ud horisontalt. Altså skubber tilbage mod halebenet - ikke opad (prøv at Google eller youtube videoer). Når den er inde, drejer jeg den 360* så den folder sig helt ud.
Det kan godt føles som om, koppen falder lidt nedad ved toiletbesøg. Jeg kniber bare lige et par gange bagefter, og så er den på plads igen.
Jeg elsker at bruge menskop! Synes det er så meget mere hygiejnisk end tamponer og bind.